INDYCAR ogłosił kary dla Team Penske, w tym dyskwalifikację kierowców nr 2 (kierowca Josef Newgarden) i nr 3 (Scott McLaughlin) oraz 10-punktową karę dla kierowcy nr 12 (siła woli) z Grand Prix Firestone w St. . Został on zaprezentowany przez RP Funding w niedzielę 10 marca na ulicach Petersburga.
Zespół Penske naruszył następujące standardy „pay to pass”:
- Zasada 14.19.15. Wskazanie umożliwiające włączenie funkcji Push-to-Pass zostanie przesłane za pośrednictwem komunikacji CAN z pokładowego sygnalizatora pomiaru czasu i zapisu do rejestratora danych zespołu. Sygnał ten powinien być przekazywany do ECU w postaci niezmodyfikowanej i nieprzerwanej podczas wszelkich zdarzeń drogowych i ulicznych.
- Zasada 14.19.16. Rozpoczęcie wyścigu i każde wznowienie wyścigu, które ma miejsce przed okrążeniem przed białą flagą lub na trzy minuty przed końcem wyścigu z pomiarem czasu, system Pay to Pass zostanie wyłączony i włączony dla konkretnego samochodu, gdy samochód dotrze do alternatywnego startu/mety linia.
Zgodnie z Regulaminem wykroczeniem jest kara za przejechanie wyścigu (9.2.2.), która obejmuje prawo do zmiany pozycji kierowcy/samochodu na stanowisku lub wynikach, skutkująca dyskwalifikacją (9.2.2.6.) co wiąże się z utratą punktów i nagród.
Podczas rozgrzewki w niedzielę 21 kwietnia przed Grand Prix Acura na torze Long Beach INDYCAR odkrył potencjalne naruszenie zasad przez zespół.
Kompleksowy przegląd danych z wyścigu ulicznego w Sankt Petersburgu ujawnił, że zespół Penske manipulował systemem wyprzedzania, tak aby samochody nr 2, 3 i 12 mogły korzystać z funkcji Push to Pass podczas startu i ponownego uruchomienia. Zgodnie z regulaminem INDYCAR wyprzedzanie nie jest dozwolone podczas wyścigów mistrzowskich, dopóki samochód nie dotrze do alternatywnej linii startu i mety.
Ustalono, że numery 2 i 3 uzyskały przewagę konkurencyjną dzięki funkcji Push to Pass podczas ponownego uruchamiania, podczas gdy numer 12 nie.
Ponadto wszyscy trzej uczestnicy zostali ukarani grzywną w wysokości 25 000 dolarów, a wszystkie nagrody pieniężne związane z wyścigiem ulicznym w Sankt Petersburgu przepadną.
„Integralność mistrzostw INDYCAR SERIES ma kluczowe znaczenie dla wszystkiego, co robimy” – powiedział Prezes INDYCAR Jay Frye. „Chociaż w St. Petersburgu nie wykryto naruszenia, INDYCAR wykrył manipulację podczas niedzielnej rozgrzewki na Long Beach i natychmiast ją zaradził, aby mieć pewność, że wszystkie samochody spełniają wymagania Grand Prix Acura w Long Beach. Począwszy od wyścigu w tym tygodniu o godz. Barber Motorsports Park, Ustanowienie nowych procedur kontroli technicznej w celu powstrzymania tego naruszenia.
Ze względu na karę dyskwalifikacji dla numeru 2, zwycięstwo na ulicach St. Petersburga przypisuje się teraz Pato O'Wardowi z numerem 5 Arrow McLaren.
Dostępne są zaktualizowane oficjalne wyniki końcowe wyścigu w Petersburgu Tutaj Dostępne są zaktualizowane rankingi sezonu 2024 Tutaj.
Członkowie mogą sprzeciwić się nałożeniu kar wyszczególnionych w procedurach przeglądu i odwołań zawartych w Zbiorze Zasad NTT INDYCAR SERIES.
„Niestety program Push to Pass nie został usunięty tak, jak powinien, po niedawno zakończonych testach hybrydowych w samochodach Team Penske Indy” – powiedział Tim Cindric, prezes zespołu Penske. „Program ten umożliwił wdrożenie funkcji Push to Pass podczas ponownego startu podczas Grand Prix Sankt Petersburga, podczas gdy nie powinno to być dozwolone. Samochód nr 2 prowadzony przez Josefa Newgardena i samochód nr 3 prowadzony przez Scotta McLaughlina. funkcja Push to Pass Przekaż przy ponownym uruchomieniu, co narusza zasady INDYCAR. Zespół Penske akceptuje kary nałożone przez INDYCAR.
„Irytująco skromny pionier internetu. Miłośnik Twittera. Kujon od piwa. Badacz bekonów. Praktyk kawy”.
More Stories
Patriots wybrali Jacoby’ego Brissetta na swojego początkowego rozgrywającego zamiast Drake’a Maya
Siedem wielkich transakcji, które chcielibyśmy zobaczyć przed otwarciem sezonu NFL
Zac Taylor z Bengals – Wcześnie rozmawialiśmy o sytuacji Ja’Marr Chase