15 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

„Idź do Polski!” Kampania Bedfan z włączonym Strong-Budgeon – Wiadomości z europejskiej branży gier

Czas na naukę: 3 Minuty

Pixel Federation, największy słowacki deweloper sportowy, rozwija się z powodzeniem przez ostatnie 14 lat, zarabiając 47,8 miliona dolarów do 2020 roku i szczycąc się 120 milionami lojalnych graczy na rynkach międzynarodowych, ale nadal angażuje się we wkład Słowacji we wzrost. Silny nacisk na strategię odpowiedzialnego biznesu zawsze był ważny dla działalności Pixel Federation, a wspieranie jej rodzinnego miasta Bratysławy ma kluczowe znaczenie dla odpowiedzialności społecznej. Pixel niespodziewanie sprostał wyzwaniu epidemii, od długoterminowej edukacji i innowacyjnego rozwoju po skupienie się na pozyskiwaniu środków dla czołowych pracowników, a teraz Pixel po raz kolejny koncentruje się na swojej strategii odpowiedzialności społecznej w środowisku.

Aktywny udział w Green Fight wygrał zeszłego lata branżę gier dzięki inicjatywom takim jak Playing for the Planet i Green Game Jams, które zwróciły uwagę na wpływ, jaki gracze i ich twórcy mogą mieć na globalne problemy. Jeden z sektorów w dużym stopniu zbadał swój ślad ekologiczny i emisje dwutlenku węgla, co jest ważnym krokiem dla twórców gier, aby przeciwdziałać ich globalnemu wpływowi i zjednoczyć się w celu ochrony środowiska. . Dla personelu Pixel Federation i rozszerzonych społeczności graczy praca na rzecz planety nadal stanowi poważny problem, dlatego firma zobowiązała się poświęcić dużą część swojej nadchodzącej odpowiedzialności społecznej na różne projekty środowiskowe. .

„Edukacja, środowisko, kultura i sport to tylko tylne ogniwo do zrozumienia umiejętności życiowych wielu Słowaków. Jest to sytuacja długotrwała i niezmienna w obszarach, w których nie ma siły, bo nie mają szybkiego powrotu na inwestycje. Chcemy mieć pewność, że Słowacja, którą zostawiliśmy za sobą, jest lepsza niż ta, w której się urodziliśmy” – mówi współzałożycielka, CSR Strategic Front i CEO, Lucia Sikova.

Oddychanie świeżym powietrzem

Pixel Federation to organizacja zakorzeniona w silnych wartościach społecznych, a wezwanie graczy i personelu było jasne; Środowisko jest ważne dla naszego wspaniałego przetrwania oraz jest wartościową i znaczącą inwestycją. Zwijając swoje koszule, aby odzyskać swoje założycielskie korzenie, firma zdecydowała się na współpracę z miastem Bratysława przy projekcie 10 000 drzew, z których pierwsze 12 zostało zasadzonych w ramach tej zielonej inicjatywy, która już szczyci się przy ulicy Congova w Bratysławie.

„Postrzegam ten ruch jako partnerstwo z miastem. Naszą motywacją nie jest PR osobisty ani korporacyjny, naszą motywacją jest wpływ i coś, co wyróżnia się ponad nas wszystkich ”- komentuje współzałożyciel i były dyrektor generalny Simon Šicko

Konsorcjum Pixel będzie współpracować z BROZ (Bratysławskim Regionalnym Stowarzyszeniem Obronnym), aby poświęcić czas i fundusze na projekt 10 000 drzew oraz zgromadzić profesjonalnych strażników zajmujących się ochroną i odbudową rzadkich siedlisk karpackich w słowackich górach. Góry te padają ofiarą rozległych drzew, często zdrowych, pozostawiając rozproszone i jałowe środowisko. Fundusze Pixel Federation zostaną przeznaczone na znakowanie zdrowych drzew do odnowienia lasów i rewitalizacji lokalnych siedlisk.

Ponieważ projekty te są już w toku, Lucia jest nieugięta, że ​​wsparcie Federacji Pixel dla szerszych wysiłków, aby umożliwić arbitralną pomoc w razie potrzeby, nie zostanie zagrożone. „Nasza strategia CSR zawsze była połączeniem długofalowego, zrównoważonego wsparcia dla projektów, w które wierzymy, a także systemu wsparcia dla wysiłków, które postrzegamy jako pilną potrzebę. Koncentrujemy się na naszych wysiłkach mobilizacyjnych” – stwierdziła Lucia.

Wyniki są stabilne

W momencie powstania organizacji charytatywnych Pixel Federation, głównym celem było podniesienie świadomości na temat gier i zapewnienie młodym ludziom możliwości rozwijania kreatywności i innowacyjnych umiejętności, które w tamtym czasie nie były uważane za przydatne w słowackiej edukacji.

Pierwszy projekt edukacyjny Pixela Efekt Butterfly: wyjątkowa i wysoko ceniona witryna w całym kraju, na której odnoszące sukcesy słowackie firmy cyfrowe, takie jak Chik, Leaf, HubHub i Pixel Federation, dzielą się swoją wiedzą z młodymi ludźmi, a wyniki są imponujące. Ponad 130 absolwentów programu z powodzeniem stworzyło 22 produkty i stworzyło cztery nowe startupy pełne entuzjastycznych młodych talentów. Dzięki długofalowemu wsparciu finansowemu Federacji Pixel, zaangażowane osoby stojące za Eduliyenką były w stanie stworzyć znormalizowany system edukacji, który koncentruje się na innowacyjnym i wszechstronnym rozwoju umiejętności XXI wieku u dzieci w niekorzystnej sytuacji społecznej. Przydzielone do kilku szkół na Słowacji czas i fundusze Pixela wsparły projekt, aby zapewnić, że pierwsza szkoła powiększy się do 15 do 100 uczniów i pomogła w kształceniu osób z rodzin znajdujących się w niekorzystnej sytuacji społecznie. .

Pixel Federation uruchomiła również witrynę opartą na epidemii, na której można pomóc Słowacji w jej placówkach medycznych w obliczu COVID-19. Razem z kilkoma innymi podmiotami Pixel w ciągu zaledwie kilku dni zarejestrował ogólnopolski projekt pozyskiwania funduszy, zyskując szerokie poparcie firmy technologicznej Amazon, Fundacji OSOB i wielu innych. W sumie, kto pomoże Słowacji, kierowanej przez Federację Pixel, zebrał niesamowity fundusz w wysokości ponad 4 1,4 miliona.

Nie ma wątpliwości, że wyniki pochodzące z pikseli mówią same za siebie z zaangażowania we wspieranie rozwoju na Słowacji. Same programy edukacyjne pomogły setkom uczniów rozwinąć nieosiągalne umiejętności życiowe i przekształcić Słowację w zawód sportowy.