Ujawnienie przez Activision Blizzard nowego programu mającego na celu zwiększenie różnorodności grup zajmujących się grami wideo stało się typowym przykładem tego, czego nie robić.
Aktualności Kierownictwo: Wydawca ogłosił w zeszły czwartek Diversity Space Tool jako „Diversity Space Tool”.Przejdź dalej, aby włączyć do gier„Ale w piątek wieczorem było Wyryłem te słowa I tym bardziej reklamowała się w Internecie, ponieważ twórcy firmy zaczęli ją krytykować.
Detale: Narzędzie zaczyna użytkowników od pustego wykresu, prosi ich o umieszczenie pośrodku kryterium dla postaci w określonym gatunku gier i prosi o określenie, jak różna jest dana postać. Stworzy większą formę postaci, która nie jest np. biała, dziwna lub niepełnosprawna.
- Activision określiło to jako sposób „unikania tokenów, stereotypów i wykluczenia” i opisał „entuzjastyczną” reakcję zespołów deweloperskich Call of Duty i Overwatch.
- Narzędzie zostało nazwane „Oprogramowanie do betonu, które będzie tworzyć i monitorować wytyczne dotyczące percepcji i kreacji postaci”.
Ale reklama, który zawierał obrazy narzędzia, które pokazywało wartości liczbowe przypisane do rasy i płci postaci i wywołało gwałtowne reakcje w Internecie i w mediach związanych z grami. był zatytułowany „nieszczęśliwy umiarkowany„przerażający” I „Wspaniała karta postaci z lochów i smoków To nie ma sensu.”
- Dwóch projektantów Overwatch napisało na Twitterze, że tak nie jest używany lub widziałem Narzędzie zostało już wcześniej usunięte, a odniesienia w reklamie Activision do zespołów chwalących to narzędzie zostały usunięte.
- „Mój Boże, przysięgam, że nasza firma tak bardzo stara się zabić jakąkolwiek dobrą wolę, jaką mieli twórcy gry”, napisała w szeroko udostępnianym tweecie osobista artystka Activision, Melissa Kelly.
- „Czy wiesz, co napędza naszą różnorodność?” Dodała: „Deweloperzy! Nad grą pracują ludzie z tych kultur. To wszystko! To dosłownie to”.
Między wierszami: Jeden z wczesnych architektów narzędzia powiedział, że nie powinno ono oceniać różnorodności ani zastępować „zdrowego rozsądku”, gdy programiści tworzą postać w grze.
- „Pomysł polegał na tym, aby nieco spowolnić czas i mieć więcej dyskusji i refleksji na temat tego kluczowego punktu tworzenia”, mówi Mikael Jacobson, koordynator badań MIT w MIT.
- Projekt został zapoczątkowany kilka lat temu w szwedzkim studiu telefonicznym King przez deweloperów, którzy zainspirowali się prezentacją Anity Sarkeesian, wybitnej krytyk kultury, która regularnie wypowiada się przeciwko stereotypom w postaciach z gry. Projektanci King stworzyli papierowy prototyp, aby narysować różnorodność postaci, zrobione przez Na Game Developers Conference w 2017 r. skorzystał z MIT, aby pomóc w stworzeniu cyfrowej wersji, która może być ostatecznie używana przez twórców gier na całym świecie.
- Zaangażowanie Jacobsona w projekt zakończyło się w 2019 roku, kiedy MIT dał studiu działającą wersję. Powiedział, że wizja polegała na przedstawieniu go jako części warsztatu, wraz z odczytami, i Unikaj ustawiania statystyk Jeśli chodzi o cechy osobowości, aby nie zredukować wysiłków związanych z różnorodnością do „gry w liczby”. To wpłynęło na narzędzie w ciągu ostatnich kilku lat i prawdopodobnie zostało spartaczone.
- Jednak zeszłej wiosny, na długo przed tym, jak została pokazana publiczności, Activision zgłosiło to pod adresem Wiadomość do akcjonariuszy jako kluczowy punkt wyjścia dla jej wysiłków na rzecz różnorodności, równości i integracji.
Co dalej: Activision poinformowało w piątek, że narzędzie przestrzeni różnorodności nie jest wykorzystywane w aktywnym tworzeniu gier.
- Tweet prezesa firmy Daniela Allegriego został usunięty w zeszłym tygodniu z okazji jej ogłoszenia.
Zapisz się do nowego newslettera od Axios Gaming tutaj.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Apple pozywa byłego inżyniera iOS za rzekomy wyciek szczegółów aplikacji Vision Pro i Journal
Jak naprawić błąd punktów G-Bike UPA Expert w FF7 Rebirth
Visions of Mana przypomina powrót do starej ery RPG