wezwanie do służby modern warfare 2 Wypada 28 października, chociaż jeśli zamówisz go w przedsprzedaży, prawdopodobnie masz już trochę czasu z kampanią. Jednak przed pełnym wydaniem gry, które da ludziom pełny dostęp do komponentu dla wielu graczy, niektórzy potępiają dobieranie graczy w grze oparte na umiejętnościach (SBMM).
współczesna wojna 2 Jest to najnowszy wpis dotyczący Totemu Nieskończoności w Wezwanie do służby Działalność franczyzowa. Reboot tytułowego tytułu z 2009 roku i bezpośrednia kontynuacja rebootu z 2019 roku nowoczesna wojnaW tej nowej strzelance ścigasz kilka głośnych operacji wojskowych, aby zapobiec globalnej katastrofie, strzelając im w twarz. To solidna gra z Kilka świetnych zdjęć ten który Kotaku Pisarka Claire Jackson powiedziała, że po nudnym początku zrobiła się zbyt wolna. Chociaż tam Niektóre problematyczne elementy W kampanii gry nie to rozgniewało społeczność. Nie, to jeszcze nierówny składnik gry wieloosobowej.
Czytaj więcej: Call of Duty: Modern Warfare II To precyzyjnie wykonana maszyna do nudy
Wygląda na to, że jest tam słynny operator telewizyjny Timothy „TimTheTatman” Betar Centrum dyskursu Na około współczesna wojna 2 Swatanie oparte na umiejętnościach. W filmie z 23 października powiedział, że chociaż „będzie tutaj”, gdy gra w pełni wystartuje w ten weekend, będzie streamował grę tylko „przez jeden dzień”. Nadal będzie szlifować transmisję, ale wyjaśni, że nie może nadawać współczesna wojna 2. powód? Dobieranie graczy oparte na umiejętnościach wydaje się wysysać przyjemność z rozgrywki wieloosobowej, ponieważ gra się przeciwko wysoko wykwalifikowanym graczom, którzy go uosabiają, a nie z ugruntowaną „metą” i „dobrą bronią”, której ludzie regularnie używają. rozwiązany? Utwórz dwie oddzielne listy: listę szybkiego uruchamiania, niezależną od SBMM i oznaczoną etykietą.
„Gdyby SBMM nie był moją sprawą, streamowałbym gry wieloosobowe” – powiedział. „SBMM – powiedziałem to już wcześniej i powiem to jeszcze raz, człowieku – ośmielę się powiedzieć, że zabija gry wideo”.
Dopasowywanie umiejętności jest dokładnie tym, na co brzmi. Jest to funkcja zwykle używana w grach wieloosobowych, która łączy cię z innymi graczami na twoim poziomie umiejętności. Zaledwie 10 miesięcy po premierze gry, ale nadal chcesz wypróbować komponent dla wielu graczy? Żaden problem. SBMM powinien– Duży nacisk na „powinno” – pasuje do innych osób, które również są na 10 poziomie. Stajesz się lepszy w grze i awansujesz za pomocą szybkiego klipu? SBMM do gry powinien– Znowu kładąc duży nacisk na słowo „powinien” – zdaj sobie z tego sprawę i połącz się z innymi, którzy równie dobrze doskonalą swoje umiejętności. Nie zawsze działa to w ten sposób, ale to jest ogólna idea stojąca za metodologią.
G/O Media może otrzymać prowizję
20% off
Ettitude – 20% Off
20% off bundled bamboo bedding
The brand’s proprietary CleanBamboo is a soft, breathable fabric; their signature sateen is cool to the touch.
However, much like TimTheTatman, folks online aren’t—and haven’t been for a minute now—too happy with the feature’s implementation in competitive games. A Szybki przegląd na Twitterze podciąga Wiele osób potępiło Matchmaking oparty na umiejętnościach. Niektórzy wspomnieli o tym, jak zawodowi strzelcy byli w tamtych czasach, Jak na przykład Halo 2, najwyraźniej nie miał SBMM i nadal było całkiem fajnie. (dawny Witam był projektantem Szybko skontrować punktale.) Inni mówili, że są hetero Nie lubi własność. Niewiele, jak gry zespołowe FaZe . klanzastanawiali się, czy kojarzenie oparte na umiejętnościach należy do niego Wezwanie do służby w ogóle gry. Jednak większość wydaje się zgadzać, że SBMM w jakiś sposób rujnuje im grę. Ale oczywiście SBMM brałem udział w grach już od dłuższego czasu.
Czytaj więcej: okazuje się, że Call of Duty: Modern Warfare II Dysk jest w zasadzie pusty
Kotaku Sięgnąłem do komentarza Activision i TimTheTatmana.
W tych skargach jest pewna ironia. Jeśli jeden gracz zyskuje prestiż i często kończy mecze z szalonym współczynnikiem zabójstw i śmierci, oczywiście powinien zostać umieszczony z innymi równie dominującymi graczami. Nie powinni mieć możliwości wskoczenia do kombinacji stresowych nie opartych na umiejętnościach, aby zmiażdżyć ludzi, którzy wciąż się uczą. To jak bokser wagi ciężkiej, który ma masę mięśni i przyjmuje połowę swojej wagi jako lekki bokser. mam na myśli chodźjasne jest, że to Nieuczciwa przewaga. Jeśli chcesz być najlepszy, musisz pokonać najlepszych, prawda? Lubi Użytkownik Twittera zasłużenie prośba o utratę głowy W odpowiedzi na zawroty głowy List SBMM: „Co myśli Goku”? będziemyPodejrzewam Będzie pięknie Rozczarowany.
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie