Paramount Pictures/Everett Collection Dzięki uprzejmości
Zaktualizuj do najnowszej…: Jest wyższy niż oczekiwano Paramount / eOne Dungeons & Dragons: Honor wśród złodziei przejąć 71,5 miliona dolarów globalny łuk w ten weekend; obejmuje 33 miliony dolarów z 60 rynków zagranicznych, co znacznie przekracza przewidywane 25 mln USD przed ramami.
Rynki premium w cenie Zjednoczone Królestwo (gdzie dystrybuuje eOne) zajął pierwsze miejsce z kwotą 4,3 miliona dolarów; Meksyk I Australia 2,4 miliona dolarów za sztukę; I Włochy I HiszpaniaNumer 1 zaczyna się odpowiednio od 1,3 miliona dolarów i 1,1 miliona dolarów. Należy również zauważyć, Niemcy Jego łączne zarobki wyniosły 2 miliony dolarów, na trzecim miejscu i Korea Wszedł do gry z 1,4 miliona dolarów startu na drugim miejscu.
w Korei, D&D Przewyższył japońską animację Suzume. podobnie, Chiny Prowadziło go to zdjęcie, które jest na drugim miejscu. Jak ostrzegaliśmy wchodząc w weekend, nie było powodu, aby być nadmiernie zależnym od Chin D&D który mimo to ma wynik 9,2 od mas na Maoyan. W ten weekend zarobił 5 milionów dolarów. Jak zauważyliśmy, ostatnio w Chinach jest problem z hollywoodzkimi filmami. Chyba że słowa „James Cameron” pojawiły się nad tytułem, jak się wydaje. Tytaniczny Zostanie wydany w 25. rocznicę ponownego wydania od poniedziałku, kierując czas lokalny.
zostaw to na boku, D&D Ma trochę wytchnienia przed weekendem wielkanocnym jako opcja dla starszego tłumu Super Mario na pokładzie.
Paramount z pewnością go promował D&D w pełni z talentami we Włoszech, Wielkiej Brytanii i Brazylii już w 2022 roku. Ostatnia trasa obejmowała przystanki w Berlinie, Paryżu, Londynie i Meksyku. Międzynarodowe partnerstwa marek obejmowały Carl’s Jr w Australii i Chile, a także Burger King na Tajwanie i w Hiszpanii, Monteroza w Japonii, Bobble Bobble we Włoszech i Call a Pizza w Niemczech. Specjalistyczny brytyjski browar rzemieślniczy Mondo stworzył lager z limitowanej edycji o nazwie „Hither Thither”, który był sprzedawany zarówno w specjalistycznych kanałach detalicznych, jak i internetowych. La Botanera Hot Sauce została pobudzona w Meksyku dzięki 4,2 milionom opakowań tematycznych, promowanych za pośrednictwem telewizji, radia i cyfrowych billboardów w głównych miastach, a także drukowanych i cyfrowych oznakowań w ponad 500 supermarketach, co łącznie przyniosło 65 milionów wyświetleń.
Zwróć uwagę, że Francja, Brazylia i Bliski Wschód pojawią się w kwietniu – miejmy nadzieję, że podniosą na duchu zawyżone wyniki.
W IMAX światowa liczba wyniosła 5,7 miliona dolarów, w tym 2 miliony dolarów z zagranicy.
Tymczasem, trzymając się mocno z zeszłego tygodnia, John Wick: Rozdział 4 Osiągnął to, co mógł 35 milionów dolarów z 75 rynków w drugiej ramce. podnieść z boa do 122 miliony dolarów Do 245 milionów dolarów na całym świecie.
więcej…
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025