2 maja, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Doda Starfield DLSS i inne funkcje PC, których brakowało w chwili premiery

Doda Starfield DLSS i inne funkcje PC, których brakowało w chwili premiery

Bethesda została zaktualizowana Pole Gwiazd Z poprawkami błędów i obiecującymi nowymi funkcjami są już w drodze. Deweloper twierdzi, że planowane funkcje obejmują natywną obsługę DLSS (Deep Learning Super Sampling), menu kalibracji HDR, suwak pola widzenia i wiele innych.

Dzisiejsza aktualizacja do Wersja 1.7.29 Ograniczone do poprawek stabilności. Bethesda twierdzi, że skupia się szczególnie na błędach Xbox Series X/S i dodaje różne ulepszenia wydajności, aby ograniczyć awarie i poprawić liczbę klatek na sekundę. Dodatkowo naprawiono kilka problemów, które mogły uniemożliwić graczom ukończenie trzech misji („Wszystko, co można kupić za pieniądze”, „W nieznane” i „Cienie w neonach”). „Naszym pierwszym priorytetem jest naprawienie wszelkich głównych błędów blokujących lub problemów ze stabilnością oraz dodanie funkcji poprawiających jakość życia, o które wielu prosiło” – napisał twórca w notatkach o łatce.

Ale przyszłość Pole Gwiazd Dodatki, którymi dzisiaj drażniła się Bethesda, z pewnością przyciągną uwagę graczy. Obsługa DLSS na komputerze PC byłaby mile widzianym dodatkiem, ponieważ technologia ta mogłaby zwiększyć rozdzielczość i poprawić stabilność dla osób korzystających z kart NVIDIA. (Szef działu gier AMD, Frank Azur, już to zrobił Wniosek w zeszłym miesiącu, że nic nie stoi na przeszkodzie umownej deweloperowi dodania konkurencyjnego narzędzia do aktualizacji firmy NVIDIA.) Różne mody społecznościowe mogą już implementować nieoficjalną obsługę DLSS, ale gracze będą szczęśliwi, gdy dowiedzą się, że nadejdzie oficjalne wsparcie.

Bethesda

Bethesda twierdzi, że inne funkcje będące w fazie opracowywania obejmują kontrolę jasności i kontrastu, menu kalibracji HDR, suwak FOV oraz obsługę ultrapanoramicznego ekranu 32:9 dla bardziej wciągającej eksploracji. Mówi nawet, że pracuje nad przyciskiem jedzenia posiłków w grze i może dodać lepsze mapy. Wreszcie Bethesda twierdzi, że pracuje nad dodaniem wbudowanej obsługi modowania międzyplatformowego na początku 2024 r.

READ  Pogłoski o remasterze Horizon Zero Dawn irytują fanów Bloodborne

Deweloper podkreśla, że ​​„ściśle współpracuje” z firmami NVIDIA, AMD i Intel, aby wspierać sterowniki i tę przyszłość Pole Gwiazd Wszystkie aktualizacje będą obejmować poprawę stabilności poszczególnych urządzeń. Wypowiedź tę można potraktować jako reakcję na to, co wydarzyło się ostatnio Raport techniczny z Odlewnia cyfrowa Stwierdzenie, że gra charakteryzowała się „nieproporcjonalnie słabą wydajnością NVIDIA i Intela”.