Nowy salonik lotniskowy Delta Sky Club na międzynarodowym lotnisku im. Johna F. Kennedy'ego w Nowym Jorku.
Leslie Josephs/CNBC
Popularne poczekalnie lotniskowe Delta Air Lines zyskują bardziej ekskluzywny poziom w ramach najnowszych wysiłków linii lotniczych mających na celu obsługę podróżnych o wysokich wydatkach.
Delta poinformowała w czwartek, że pierwszy salon „premium” zostanie otwarty w czerwcu na międzynarodowym lotnisku im. Johna F. Kennedy’ego w Nowym Jorku i będzie największym salonikiem przewoźnika o powierzchni 38 000 stóp kwadratowych. Inne ekskluzywne salony Delta zostaną otwarte jeszcze w tym roku w Bostonie i Los Angeles.
W ostatnich latach Delta rozbudowała swoją sieć klubów Sky, aby zaspokoić potrzeby dużej liczby podróżnych, w miarę jak coraz więcej osób uzyskuje dostęp do biletów dzięki członkostwu, statusowi linii lotniczej, korzyściom związanym z kartą kredytową lub lotom w kabinie premium. W zeszłym roku Delta oznajmiła, że w nadchodzących latach ograniczy dostęp do swoich poczekalni, ale po protestach klientów złagodziła pewne zmiany.
Nowa strategia pokazuje, że Delta odchodzi od uniwersalnego podejścia do podróżnych na lotnisku. Linia lotnicza dołącza do United Airlines, która obsługuje poczekalnie Polaris, i American Airlines, która posiada flagowe poczekalnie oraz standardowe kluby lotniskowe.
Delta nie ujawniła warunków wejściowych do nowych saloników. Powiedziała, że w lokalizacji JFK będzie dostępna restauracja z pełnym zakresem usług oraz strefy „wellness”.
Delta poinformowała również, że planuje otworzyć standardowe kluby Sky Club w Charlotte w Północnej Karolinie oraz nową lokalizację w Seattle jeszcze w tym roku. Przewoźnik planuje rozbudowę klubów w Miami i Nowym Jorku LaGuardia.
Nowe kluby powstają w związku z koncentracją Delta na rosnącym znaczeniu pasażerów podróżujących w kierunku przodu samolotu. Linia lotnicza podała, że przychody „premium” z biletów w klasie biznes lub premium w klasie ekonomicznej wzrosły w ubiegłym roku o 26%, generując sprzedaż na poziomie 19,1 miliarda dolarów, podczas gdy sprzedaż głównych biletów kabinowych wzrosła o 20% do 24,5 miliarda dolarów.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii