24 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Czwarty element otwiera platformę pobrexitową w Polsce

W ramach zaangażowania firmy na rzecz klientów na europejskim rynku nurkowania, Fourth Element ogłosił otwarcie swojego europejskiego biura i magazynu w Gdańsku w Polsce.

Nowe biura i zaplecze magazynowe w Polsce zapewnią ekonomiczne i terminowe dostawy do wszystkich krajów Unii Europejskiej, a także będą centrum zwrotów gwarancyjnych, wymian i napraw.

Zespół kierowany przez Rannvę Joermundsson, dyrektor sprzedaży w Fourth Element Sales, pozostanie w Wielkiej Brytanii, a kontami dealerów nadal będą osobiście zarządzali indywidualni menedżerowie kont, oferujący niestandardowe rozwiązania i zarządzanie kontami dostosowane do potrzeb dealerów. Zaprezentowane przez ich zespół w Polsce.

„Mamy doskonałą sieć wysoce profesjonalnych dealerów w całej UE, których szanujemy i chcemy wspierać” – powiedział Jormundsson. „Brexit podważył naszą zdolność do zapewnienia z Wielkiej Brytanii wsparcia, które tradycyjnie zapewnialiśmy.

„To posunięcie umożliwia nam świadczenie lepszej niż kiedykolwiek wcześniej obsługi dzięki oddanemu zespołowi, który nie tylko rozumie nasze produkty, ale także ma doświadczenie i wiedzę w naszym sporcie”.

Obiekt, który ma osiągnąć pełną funkcjonalność do końca stycznia, jest współdzielony z firmą Halcyon Diving Systems. Obie firmy skupiają się na poprawie obsługi klienta i terminowej dostawie swoich produktów premium na terenie całej Europy. Dodatkowo współpracują z innymi partnerami nurkowymi nad projektem mającym na celu utworzenie sił sprzedaży reprezentujących marki premium w całej Europie.

„Utworzenie europejskiego centrum w celu wspierania naszych dealerów w UE i osiągania sukcesów w Europie po brexicie zawsze było naszą długoterminową strategią – musieliśmy znaleźć odpowiednie rozwiązanie” – powiedział Paul Strike, dyrektor generalny Fourth Element.

„Współpraca z Halcyon to logiczny krok dla dwóch marek, które się uzupełniają i dzielą część kosztów operacyjnych, co pozwala nam efektywniej realizować strategie własnych marek” – dodał Stryk.