Hamilton ukończył wyścig główny w Austin ze stratą 2,2 sekundy, zanim został zdyskwalifikowany za nadmierne zużycie ślizgów.
Po wyścigach sprinterskich i Grand Prix Stanów Zjednoczonych Hamilton uznał, że zobaczenie RB19 z bliska było pouczającym doświadczeniem i że „przeniesie” swoje pomysły swojemu zespołowi Mercedesa.
Zapytany w czwartek w Meksyku, czego się nauczył, dał lepszy wgląd w mocne strony dominującego samochodu Red Bulla.
„Myślę, że jedyne miejsca, w których prawdopodobnie dorównujemy im, to przy niskiej prędkości” – powiedział.
„Nasz samochód ogólnie spisał się dobrze przy niskich prędkościach przez ostatnie kilka lat. Jednak im szybciej jedziesz, tym większa jest separacja. Dlatego widać je tak szybko w miejscach takich jak Suzuka.
To było dobre doświadczenie i zawsze dobrze jest być za nimi. Ponieważ możesz bezpośrednio zobaczyć, gdzie samochód jest silniejszy.
„Mogą uzyskać moc wcześniej niż większość z nas. Samochód porusza się znacznie mniej, a ugięcie tylnej opony jest znacznie łatwiejsze do opanowania. Byłem już w takiej sytuacji, gdy mój tył był znacznie stabilniejszy”.
Fotografia: Steve Etherington/ Zdjęcia sportów motorowych
Max Verstappen, Red Bull Racing, pierwsze miejsce, Lewis Hamilton, Mercedes-AMG, drugie miejsce, ze swoim trofeum
„O wiele łatwiej jest utrzymać niską temperaturę opony i jeździć dłużej. Po prostu wykonali lepszą robotę w tym obszarze, gdzie mają stabilniejszą platformę, po której Max jest znacznie łatwiejszy do jazdy.
„Dlatego, kiedy widzisz, jak wysiada z samochodu, nawet się nie poci! Generalnie się nie poci”.
Hamilton wierzy, że dzięki doskonałej strategii mógłby pokonać Verstappena i wygrać Grand Prix Stanów Zjednoczonych, przynajmniej na szosie.
Powiedział: „Byliśmy bardzo blisko, prawie tego doświadczyłem w ostatnim meczu”. Myślę, że gdybyśmy mieli odpowiednią strategię, bylibyśmy znacznie bliżej zdobycia tego zwycięstwa.
„Ale to i tak nie ma znaczenia, bo nas wyrzucą. Naprawdę nie pamiętam, jak bardzo za nią tęsknię. Minęło kilka lat”.
„Podobał mi się ten proces i podróż, jaką odbyłem z moim zespołem, próbując doprowadzić samochód z powrotem tam, gdzie powinniśmy. Oczywiście pod koniec sezonu zbliżasz się trochę do tego, kiedy oni są płaskie, nie poprawiają się, nie poprawiają się od długiego czasu.
„Więc nieuchronnie mieliśmy zamiar ich dogonić, na pewnym etapie mieliśmy ich dogonić. Kluczem jest upewnienie się, że w pierwszym wyścigu nie będziemy znowu 1,5 sekundy wolniejsi.
Fotografia: Mark Sutton / Zdjęcia sportów motorowych
Max Verstappen, Red Bull Racing RB19 Lewis Hamilton, Mercedes F1 W14
Hamilton niechętnie prognozuje, gdzie Mercedes będzie miał największe szanse na zwycięstwo w pozostałych czterech wyścigach.
„Zdecydowanie uważam, że zawsze trudno jest powiedzieć: hej, tu będzie dobrze, tam będzie dobrze” – zauważył. „Ale zdecydowanie zrobiliśmy krok do przodu. W ciągu następnych czterech wyścigów nie mogę przewidzieć, do którego wyścigu będziemy bliżej, a do którego być może będziemy dalej, a może nie.
„Myślę, że w zeszłym roku byliśmy blisko tego miejsca. Miejmy więc nadzieję, że być może w ten weekend będziemy trochę bliżej – jeśli w ten weekend opracujemy właściwą strategię, może naprawdę będziemy w stanie z nimi walczyć”.
„W zeszłym roku Brazylia była dla nas świetnym torem. Jeśli okaże się, że znów jesteśmy tam bliżej, znowu czekają nas dwa wspaniałe, mocne wyścigi.
„Myślę, że kiedy pojedziemy do Abu Zabi, różnica ponownie się powiększy. Dlatego myślę, że te dwa kolejne to nasza największa szansa.
„Irytująco skromny pionier internetu. Miłośnik Twittera. Kujon od piwa. Badacz bekonów. Praktyk kawy”.
More Stories
Patriots wybrali Jacoby’ego Brissetta na swojego początkowego rozgrywającego zamiast Drake’a Maya
Siedem wielkich transakcji, które chcielibyśmy zobaczyć przed otwarciem sezonu NFL
Zac Taylor z Bengals – Wcześnie rozmawialiśmy o sytuacji Ja’Marr Chase