23 grudnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Brooklyn i Queens przygotowują się: dziś zaczyna się pełne bólu lato w pociągu G

Ta kolumna pierwotnie pojawiła się w dniu Na drodze, Cotygodniowy biuletyn zawierający wszystko, co musisz wiedzieć o transporcie w rejonie Nowego Jorku.

Subskrypcja Otrzymuj pełną wersję, która zawiera odpowiedzi na pytania czytelników, ciekawostki, zmiany w usługach i nie tylko, w swojej skrzynce odbiorczej w każdy czwartek.

Pasażerowie pociągu G powinni przygotować się na pełne bólu lato rozpoczynające się w piątek, ponieważ projekt budowlany MTA spowoduje zamknięcie całych odcinków linii na 24 godziny na dobę do 3 września.

Blokady dzielą się na trzy etapy:

  • 28 czerwca – 5 lipca: Brak pociągów między Courthouse Square a Nassau Street.
  • 5 lipca – sierpień. 12: Na trasie Court Square do Bedford-Nostrand nie ma pociągów.
  • 12 sierpnia – 3 września: Brak pociągów pomiędzy Bedford-Nostrand i Church Street.

Z linii Crosstown korzysta w dni powszednie około 160 000 pasażerów.

Zamknięcia będą jednymi z największych od lat zakłóceń w transporcie publicznym w Nowym Jorku związanych z budową. Odkąd Zarząd Transportu Miasta Nowy Jork ogłosił zamknięcie pociągu L między Manhattanem a Brooklynem – plan, który były gubernator Andrew Cuomo nagle zmienił w 2019 r. – budowa infrastruktury tranzytowej nie zniechęciła wielu mieszkańców Brooklynu.

„To śmieci” – stwierdziła Genevieve Camille Morris, lat 40, z Greenpointu. „Trudno przedostać się przez Brooklyn bez pociągu G.”

Urzędnicy Urzędu Transportu Masowego twierdzą, że zamknięcie jest konieczne, aby wprowadzić od dawna oczekiwane ulepszenia na linii G. Prace obejmą wymianę 30 mil torów, modernizację sygnałów opartych na technologii z lat 30. XX wieku, ułożenie nowych kabli i wymianę kilkunastu zwrotnic. regularnie powodują opóźnienia.

„Te przełączniki są jednymi z najstarszych w systemie, również pochodzą z lat 30. i 40. XX wieku i powodują powtarzające się problemy” – powiedział Sean Fitzpatrick, szef personelu budowlanego MTA podczas posiedzenia komisji na początku tego tygodnia.

Na czas prac na zamkniętych odcinkach pracownicy będą kursować bezpłatnymi autobusami. Urzędnicy MTA oświadczyli, że współpracowali z miejskim Departamentem Transportu w celu oczyszczenia skrzyżowań i dodania stref załadunku ciężarówek, aby zapobiec podwójnemu parkowaniu wzdłuż części tras autobusów wahadłowych. Agencja nawiązała także współpracę z Citi Bike, aby zapewnić każdemu mieszkańcowi miasta jeden bezpłatny przejazd w czasie blokady, korzystając z kodu „GTRAIN24”.

Pasażerowie pociągu G mają jednak dobry powód, aby być sceptyczni co do powolnej prędkości autobusów wahadłowych New York City Transit. Musieli z niego korzystać miesiącami podczas nocnych zamknięć i w ostatnie weekendy na trasie.

„Jeśli będę mógł uniknąć korzystania z nich (autobusów wahadłowych), będę ich unikać” – powiedział Matthew Khan, lat 19. „Wiem, że są bezpłatne, ale trwają znacznie dłużej i są bardziej niewygodne”.

Yumi Mounir (23 lata) przygotowuje się do izolacji, ucząc się po raz pierwszy jeździć na rowerze. Powiedziała, że ​​planuje dojeżdżać do pracy na Manhattanie rowerem, zamiast korzystać z autobusów wahadłowych.

Problem ten nie zakończy się również po tej rundzie pracy. Zarząd Transportu Metro spodziewa się w przyszłym roku większej liczby zamknięć linii G w nocy i w weekendy. Jednak urzędnicy twierdzą, że do 2027 r. zmodernizują sygnalizację na linii, aby umożliwić szybsze i częstsze kursowanie na linii G. Dzięki ulepszeniom pewnego dnia na tej linii będą mogły kursować pociągi pełnej długości zamiast pięciu skróconych pociągów, które zmuszają pasażerów. do działania na platformach.

Ciekawy podróżnik

Masz do nas pytanie? Ciekawe pytania pasażerów są kierowane wyłącznie do subskrybentów biuletynu On The Way. Zarejestruj się bezpłatnie tutaj Sprawdź także czwartkowy post, gdzie znajdziesz link umożliwiający zadawanie pytań!

Pytanie od Phila z Long Island

Czy MTA nie mogłoby postąpić nieuczciwie i wprowadzić opłaty za zatory komunikacyjne?

Co mówi Clayton?

Zarząd Transportu miasta Nowy Jork uruchomił całą niezbędną infrastrukturę do pobierania opłat, ale podkreśla, że ​​nie może uruchomić tej usługi bez ostatecznej zgody trzech stron: Federalnej Administracji Autostrad, Miejskiego Departamentu Transportu i stanowego Departamentu Transportu. Umowa umożliwia Zarządowi Transportu Miasta Nowy Jork wdrożenie programu pilotażowego wykorzystującego opłaty za przejazd z dróg finansowanych ze środków federalnych do wspierania transportu zbiorowego. Nakaz Hochula, aby zaprzestać pobierania opłat w przypadku zatorów komunikacyjnych, oznacza, że ​​Departament Transportu stanu musi powstrzymać się od podpisania formularza.

„Nie przedstawiamy planów zawrócenia i przeprowadzenia zamachu stanu na stan Nowy Jork” – powiedział w środę prezes MTA Jano Lieber, gdy zadano mu to pytanie.

winona ryder nude indianpornanal.com indian sex vidivo
legal wives nov 5 teleseryes.net abot kamay na pangarap jan 16 2023 full episode
hd sex telugu pornframe.net poonam bajwa hot
bf sxe video daporn.mobi singh is bling full movie hd
clarachanell apacams.com lexy_sexy_lexy xxx
نيك شواذ gottorco.com سكس كام
hentai cock expansion sexhentai.org doujin pregnant
abot kamay na pangarap oct 31 2022 pinoytvfriends.com the broken marriage vow march 14 full episode
kitchen xvideo captaintube.info www nepali sexy com
إيما ستون سكس lesexcitant.com سكس بنات ورجال
kerala girls sex videos vegasmpegs.com kannada sex vidio
sex videos ap indianfuckertube.com assamese sexy bf
fingering sex videos freegreatporn.info hot xxx sexy pic
pokemon moon lillie hentai justhentaiporn.com cowboy bebop hentia
fresh choot faphub.mobi sexy bengali bf