9 października, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Baldur's Gate 3 zarobiło dla Hasbro 90 milionów dolarów

podczas Telefon do inwestora HasbroAmerykański producent zabawek i gier ujawnił, że dzięki umowie licencyjnej Baldur's Gate 3 od oficjalnej premiery gry RPG w zeszłym roku zarobił 90 milionów dolarów.

według Teledysk Hasbro dotyczący wyników za czwarty kwartał 2023 rWydawca Dungeons & Dragons, Wizards of the Coast, zwiększył przychody o 7% po wydaniu wielokrotnie nagradzanej gry RPG D&D firmy Larian Studios z 2024 roku wraz z Monopoly Go! Baldur's Gate 3 ukaże się na PC w sierpniu 2023 roku, następnie na PS5 we wrześniu i Xbox w grudniu.

„Nasz odnowiony zespół kierowniczy dostarcza naszym fanom nowe, innowacyjne produkty” – powiedział Chris Cox, dyrektor generalny Hasbro, podczas rozmowy telefonicznej z inwestorami. „Jednocześnie podejmujemy działania mające na celu przekształcenie Hasbro i zapewnienie długoterminowego, rentownego wzrostu, zaczynając od znacznego wzrostu zysków we wszystkich naszych segmentach w 2024 r. i nadawania dynamiki naszym planom innowacji od chwili obecnej do 2025 r.”

Podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników Hasbro przyznał, że przychody Wizard prawdopodobnie spadną o około 3% do 5% w 2024 r. w wyniku „silnego wzrostu”, jaki firma odnotowała wraz z premierą Baldur's Gate 3 i MAGIC: The Gathering's Lord of the Gathering . Zestaw pierścieni.

Chociaż firma Hasbro odnosi pewne sukcesy, promując swoją dochodową grę Baldur's Gate 3, ogólnie rzecz biorąc, producent zabawek nie wydaje się być w dobrej kondycji. Według sprawozdań finansowych Habro z zaproszenia do ogłoszenia wyników, przychody firmy spadły o 15% i w 2023 r. odnotowały stratę w wysokości 1,5 miliarda dolarów. W zeszłym roku firma Hasbro zwolniła również około 6500 pracowników, starając się zaoszczędzić do 300 milionów dolarów rocznie do 2023 r. 2025.

Cox twierdzi jednak, że strategia firmy zakładająca „mniej, więcej, lepiej” pomogła grupie osiągnąć znaczące zyski w 2023 r. i z optymizmem patrzy na kontynuację tej dynamiki w 2024 r.

„Proces transformacji wymaga czasu, a nasza działalność związana z grami jest wciąż na wczesnym etapie” – powiedział Cox. „Chociaż w 2024 r. prawdopodobnie będziemy musieli stawić czoła pewnym trudnościom w branży w najbliższej przyszłości, a rok 2023 będzie dla Wizards lepszy niż planowano, praca, którą wykonaliśmy pod maską, aby wzmocnić nasz bilans, zmodernizować układ i dostosować rozmiar naszego zapasy nadal… „Mocny fundament, na którym można budować”.

Isaiah Colbert jest niezależnym pisarzem dla IGN. Możesz ich śledzić na Twitterze @ShinEyeZehUhh.