14 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Baldur’s Gate 3 Patch 2 usunie „bardzo głupi błąd”, który blokował 1500 linii zawartości Minthara

Wkrótce pojawi się kolejna duża aktualizacja do Baldur’s Gate 3 i pod każdym względem będzie ona nierówna i będzie zawierać szereg ulepszeń wydajności i innych poprawek. Co więcej, łatka 2 najwyraźniej zajmie się Mintharą, której przeszkadza „bardzo głupi błąd”, który reżyser Swen Vincke nazwał „bardzo głupim błędem”.

W rozmowie z IGN przed wydaniem łatki 2 Vincke mówił o tym, jak zakres Baldur’s Gate 3 może powodować reakcje łańcuchowe, które czasami mogą prowadzić do przypadkowego zablokowania zawartości. Tak jest w przypadku pozornego zabójcy w Baldur’s Gate 3.

„Gra jest bardzo interaktywna i wystąpiło kilka błędów, które powodowały, że niektórzy towarzysze nie wchodzili w interakcję tak dobrze, jak powinni. Dlatego wydawało się, że zawartość się nie wyświetla. Więc nie widziałeś tego specjalnie w przypadku Minthary” – wyjaśnił Venky . „Więc [lead writer Adam Smith] Powiedział mi, że około 1500 linii Minthary nie pojawiło się z powodu bardzo głupiego błędu, który teraz wyizolowaliśmy. Więc rozwiązujemy to.”

<strong>Fani Baldur’s Gate 3 domagali się większej zawartości dla Minthary.</strong>src=”https://assets-prd.ignimgs.com/2023/08/29/minthara-1-1693347404590.png?width=1280&fit=bounds&height=720&quality=20&dpr=0.05″ class=”jsx-2920405963 obraz progresywny obraz-artykułu obraz-artykułu w pełnym rozmiarze jsx-2407332289 jsx-3166191823 zaokrąglone ładowanie”/></a><figcaption class=Fani Baldur’s Gate 3 domagali się większej zawartości dla Minthary.

Czcionki Minthary „działały” w poprzednich wersjach, powiedział Venke, ale „coś innego sprawiło, że przestały działać”. To wyzwanie polegające na stworzeniu złożonej, powiązanej ze sobą gry RPG, pełnej tysięcy mikrointerakcji.

Zobaczymy, czy możemy zrobić dla niej coś więcej.

Mówiąc o ogólnej wizji zespołu dotyczącej Menthary, Venky twierdzi, że przeszła ona „kilka iteracji”. Jedną z głównych różnic jest to, że nie jest to postać oryginalna, co oznacza, że ​​nie można z nią grać od początku. W istocie jest tym, co Venky opisuje jako „pomocniczkę”.

„Ma właściwie służyć innej postaci, którą spotykasz w dalszej części gry, antagonisty” – mówi. „Miałeś więc rzucić inne światło na tamtego przeciwnika”.

Kontynuuje: „Nie pomaga to, że niektóre jej wersety nie są ekscytujące. Więc to nie oddaje jej sprawiedliwości. Ale nigdy nie miała tak naprawdę żadnego zadania — szukania oryginału… tego, co masz w przypadku niektórych z inni w Rozdziale 3.. więc ludzie, którzy szukali Poza tym, jego tam nie ma.

„Była różnica, którą znaleźli w Mintharze i usunęliśmy ją, ponieważ stała się zbyt skomplikowana. Potem nie mieliśmy w grze wystarczającej ilości miejsca, aby opowiedzieć tę historię. Znaleźli więc pewne jej części. Więc to nie jest tak, że wycinaliśmy tam coś na dużą skalę. Tyle, że Minthara służy także fantazji o mocy czynienia zła. „

[W]Najpierw naprawimy jej problem z blokowaniem treści, potem zobaczymy, jak ląduje na płocie, a potem zobaczymy, czy możemy z nią zrobić coś ekstra

Jednakże Larian Studios nadal pozostawia otwarte drzwi do dalszego rozwoju w przyszłości.

„[W]Najpierw naprawimy jej problem z blokowaniem jej treści, potem zobaczymy, jak dotrze do fanów, a potem zobaczymy, czy możemy zrobić z nią coś dodatkowego. To znaczy, opinie na temat gry były dla nas niesamowite i przytłaczające. Jest to więc na pewno znacznie więcej, niż się spodziewaliśmy. Zatem bierzemy to wszystko pod uwagę, a następnie odfiltrowujemy. „Zobaczymy, dokąd to doprowadzi” – mówi Finke.

„Stworzyliśmy tę grę dla graczy, aby sprawiała im radość. Jeśli są rzeczy, które tak naprawdę nie zadziałały, myślę, że możesz być pewien, że prawdopodobnie w pewnym momencie coś z tym zrobimy, chyba że będziemy w stanie to zrobić”. „Nie robimy cudów. Nadal jesteśmy ograniczonym zespołem z ograniczoną liczbą osób, które bardzo ciężko pracowały, aby tak się stało. „

Oprócz przywrócenia dostępu do treści Minthara Vincke twierdzi, że fani mogą spodziewać się nowego finału ulubionego przez fanów Karlacha (niejasno sugeruje, że jeśli zobaczysz cygaro, będziesz wiedział, że znalazłeś nową zawartość) i że tak się stanie „uszczęśliwić wielu ludzi”. Obejmie to także ulepszenia rozgrywki kooperacyjnej, a także „wiele innych rzeczy, o które ludzie pytali”.

Baldur’s Gate 3 Patch 2 znajduje się obecnie w fazie testów kontroli jakości i powinien zostać wydany w tym tygodniu. Czekając, dowiesz się, jak jeden z graczy Baldur’s Gate 3 znalazł sposób na unieszczęśliwienie każdej postaci, a także nasz kompletny przewodnik po Baldur’s Gate 3

Kat Bailey jest dyrektorką ds. aktualności IGN i współgospodarzem czatu głosowego Nintendo. Czy masz radę? Wyślij jej bezpośrednią wiadomość na adres @the_katbot.