24 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

ASSA ABLOY kupuje Małkowski-Martech w Polsce

ASSA ABLOY nabyła około 85,7% akcji Małkowski-Martech SA („Spółka”) od rodziny Małkowskich w transakcjach pozarynkowych. Cena zakupu 85,7% akcji spółki to ok. 33 mln zł.

Małkowski-Martech to polski producent kurtyn i bram przeciwpożarowych notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie na rynku NewConnect.

„Bardzo się cieszę, że mogę powitać Malkovsky-Martek w zespole ASSA ABLOY. Z zadowoleniem przyjmuję tę firmę wypełniaczy, która specjalizuje się w ognioodpornych zasłonach i bramach ”- mówi Nico Telvox, prezes i dyrektor generalny ASSA ABLOY.

Nowości w zakresie technologii marketingowych: Nowa umowa Bridgeline Inc. z wiodącym sprzedawcą produktów reklamowych

„Dodanie wiodących na rynku kurtyn i bram przeciwpożarowych firmy Małkowski-Martech wzmacnia nasze portfolio produktów drzwi przeciwpożarowych dla firm. Neil Van, wiceprezes wykonawczy ASSA ABLOY i szef działu EMEIA.

Firma Małkowski-Martech powstała w 2000 roku i zatrudnia około 150 pracowników. Siedziba znajduje się w Czołowie, Polska.

Sprzedaż w 2020 r. wyniosła 50 mln zł (około 110 mln SEK) przy dobrej marży EBIT. Akwizycja będzie od początku zgodna z EPS.

Zespół ASSA ABLOY jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań dostępowych. Grupa działa na całym świecie z 48 000 pracowników i osiąga sprzedaż w wysokości 88 miliardów koron szwedzkich. Panel zajmuje czołowe pozycje w takich obszarach, jak efektywne otwieranie drzwi, niezawodna identyfikacja i automatyzacja wjazdu. Innowacje ASSA ABLOY umożliwiają bezpieczny, bezpieczny i wygodny dostęp do przestrzeni fizycznej i cyfrowej. Każdego dnia pomagamy miliardom ludzi cieszyć się otwartym światem.

Nowości w zakresie technologii marketingowych: Blackpot wykazuje ciągłe zaangażowanie w dawanie na całym świecie