ASSA ABLOY nabyła około 85,7% akcji Małkowski-Martech SA („Spółka”) od rodziny Małkowskich w transakcjach pozarynkowych. Cena zakupu 85,7% akcji spółki to ok. 33 mln zł.
Małkowski-Martech to polski producent kurtyn i bram przeciwpożarowych notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie na rynku NewConnect.
„Bardzo się cieszę, że mogę powitać Malkovsky-Martek w zespole ASSA ABLOY. Z zadowoleniem przyjmuję tę firmę wypełniaczy, która specjalizuje się w ognioodpornych zasłonach i bramach ”- mówi Nico Telvox, prezes i dyrektor generalny ASSA ABLOY.
Nowości w zakresie technologii marketingowych: Nowa umowa Bridgeline Inc. z wiodącym sprzedawcą produktów reklamowych
„Dodanie wiodących na rynku kurtyn i bram przeciwpożarowych firmy Małkowski-Martech wzmacnia nasze portfolio produktów drzwi przeciwpożarowych dla firm. Neil Van, wiceprezes wykonawczy ASSA ABLOY i szef działu EMEIA.
Firma Małkowski-Martech powstała w 2000 roku i zatrudnia około 150 pracowników. Siedziba znajduje się w Czołowie, Polska.
Sprzedaż w 2020 r. wyniosła 50 mln zł (około 110 mln SEK) przy dobrej marży EBIT. Akwizycja będzie od początku zgodna z EPS.
Zespół ASSA ABLOY jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań dostępowych. Grupa działa na całym świecie z 48 000 pracowników i osiąga sprzedaż w wysokości 88 miliardów koron szwedzkich. Panel zajmuje czołowe pozycje w takich obszarach, jak efektywne otwieranie drzwi, niezawodna identyfikacja i automatyzacja wjazdu. Innowacje ASSA ABLOY umożliwiają bezpieczny, bezpieczny i wygodny dostęp do przestrzeni fizycznej i cyfrowej. Każdego dnia pomagamy miliardom ludzi cieszyć się otwartym światem.
Nowości w zakresie technologii marketingowych: Blackpot wykazuje ciągłe zaangażowanie w dawanie na całym świecie
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35