ASSA ABLOY nabyła około 85,7% akcji Małkowski-Martech SA („Spółka”) od rodziny Małkowskich w transakcjach pozarynkowych. Cena zakupu 85,7% akcji spółki to ok. 33 mln zł.
Małkowski-Martech to polski producent kurtyn i bram przeciwpożarowych notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie na rynku NewConnect.
„Bardzo się cieszę, że mogę powitać Malkovsky-Martek w zespole ASSA ABLOY. Z zadowoleniem przyjmuję tę firmę wypełniaczy, która specjalizuje się w ognioodpornych zasłonach i bramach ”- mówi Nico Telvox, prezes i dyrektor generalny ASSA ABLOY.
Nowości w zakresie technologii marketingowych: Nowa umowa Bridgeline Inc. z wiodącym sprzedawcą produktów reklamowych
„Dodanie wiodących na rynku kurtyn i bram przeciwpożarowych firmy Małkowski-Martech wzmacnia nasze portfolio produktów drzwi przeciwpożarowych dla firm. Neil Van, wiceprezes wykonawczy ASSA ABLOY i szef działu EMEIA.
Firma Małkowski-Martech powstała w 2000 roku i zatrudnia około 150 pracowników. Siedziba znajduje się w Czołowie, Polska.
Sprzedaż w 2020 r. wyniosła 50 mln zł (około 110 mln SEK) przy dobrej marży EBIT. Akwizycja będzie od początku zgodna z EPS.
Zespół ASSA ABLOY jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań dostępowych. Grupa działa na całym świecie z 48 000 pracowników i osiąga sprzedaż w wysokości 88 miliardów koron szwedzkich. Panel zajmuje czołowe pozycje w takich obszarach, jak efektywne otwieranie drzwi, niezawodna identyfikacja i automatyzacja wjazdu. Innowacje ASSA ABLOY umożliwiają bezpieczny, bezpieczny i wygodny dostęp do przestrzeni fizycznej i cyfrowej. Każdego dnia pomagamy miliardom ludzi cieszyć się otwartym światem.
Nowości w zakresie technologii marketingowych: Blackpot wykazuje ciągłe zaangażowanie w dawanie na całym świecie
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Polska twierdzi, że mroźna zima może spowodować nową falę ukraińskich uchodźców
Polska nie pozwoli Ukrainie przystąpić do UE, dopóki nie zostanie rozwiązana kwestia masakry podczas II wojny światowej – powiedział wicepremier.
Produkcja w Polsce wzrosła w czerwcu o 219 sztuk