American Airlines twierdzi, że w ramach przetasowań w zespole obsługi klienta zwalnia ponad 320 pracowników w północnym Teksasie.
Linia lotnicza z siedzibą w Fort Worth stwierdziła, że reorganizacja „zapewni w przyszłości większy poziom wsparcia” dla podróżnych.
„Dzisiaj ogłosiliśmy aktualizacje w organizacji naszego centrum kontaktowego, które pomogą nam lepiej obsługiwać naszych klientów. W ramach tych aktualizacji tworzymy nowy zespół ds. sukcesu klienta, który będzie zajmował się zapewnianiem wygodniejszej i udoskonalonej obsługi klientów American Airlines za pośrednictwem naszych klientów” – stwierdziła linia lotnicza w oświadczeniu. „Niektóre z Twoich bardziej złożonych potrzeb związanych z podróżą”.
Jak podaje „Dallas Morning News”. Rekonfiguracja dotknie także kolejnych 335 pracowników w Phoenix. Jak podała gazeta, zespół ds. sukcesu klienta będzie się teraz składał ze 135 pracowników.
Linia lotnicza stwierdziła, że pracownicy, których stanowiska zostały wyeliminowane, nie byli reprezentowani przez związek zawodowy i mogli ubiegać się o ponad 800 istniejących ofert pracy w firmie, w tym o pracowników przekształconego zespołu ds. sukcesu klienta.
American Airlines poinformowały, że pracownicy, którzy nie mogą znaleźć pracy gdzie indziej w firmie lub kwalifikują się do emerytury, otrzymają odprawy. Jeśli pracownik będzie chciał szukać pracy poza firmą, firma American twierdzi, że zapewni wsparcie przy zatrudnieniu z zewnątrz.
Linie lotnicze podały, że członkowie zespołu obsługi klienta pozostaną zatrudnieni i otrzymają wynagrodzenie do 30 marca.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii