Ujawnienie przez Activision Blizzard nowego programu mającego na celu zwiększenie różnorodności grup zajmujących się grami wideo stało się typowym przykładem tego, czego nie robić.
Aktualności Kierownictwo: Wydawca ogłosił w zeszły czwartek Diversity Space Tool jako „Diversity Space Tool”.Przejdź dalej, aby włączyć do gier„Ale w piątek wieczorem było Wyryłem te słowa I tym bardziej reklamowała się w Internecie, ponieważ twórcy firmy zaczęli ją krytykować.
Detale: Narzędzie zaczyna użytkowników od pustego wykresu, prosi ich o umieszczenie pośrodku kryterium dla postaci w określonym gatunku gier i prosi o określenie, jak różna jest dana postać. Stworzy większą formę postaci, która nie jest np. biała, dziwna lub niepełnosprawna.
- Activision określiło to jako sposób „unikania tokenów, stereotypów i wykluczenia” i opisał „entuzjastyczną” reakcję zespołów deweloperskich Call of Duty i Overwatch.
- Narzędzie zostało nazwane „Oprogramowanie do betonu, które będzie tworzyć i monitorować wytyczne dotyczące percepcji i kreacji postaci”.
Ale reklama, który zawierał obrazy narzędzia, które pokazywało wartości liczbowe przypisane do rasy i płci postaci i wywołało gwałtowne reakcje w Internecie i w mediach związanych z grami. był zatytułowany „nieszczęśliwy umiarkowany„przerażający” I „Wspaniała karta postaci z lochów i smoków To nie ma sensu.”
- Dwóch projektantów Overwatch napisało na Twitterze, że tak nie jest używany lub widziałem Narzędzie zostało już wcześniej usunięte, a odniesienia w reklamie Activision do zespołów chwalących to narzędzie zostały usunięte.
- „Mój Boże, przysięgam, że nasza firma tak bardzo stara się zabić jakąkolwiek dobrą wolę, jaką mieli twórcy gry”, napisała w szeroko udostępnianym tweecie osobista artystka Activision, Melissa Kelly.
- „Czy wiesz, co napędza naszą różnorodność?” Dodała: „Deweloperzy! Nad grą pracują ludzie z tych kultur. To wszystko! To dosłownie to”.
Między wierszami: Jeden z wczesnych architektów narzędzia powiedział, że nie powinno ono oceniać różnorodności ani zastępować „zdrowego rozsądku”, gdy programiści tworzą postać w grze.
- „Pomysł polegał na tym, aby nieco spowolnić czas i mieć więcej dyskusji i refleksji na temat tego kluczowego punktu tworzenia”, mówi Mikael Jacobson, koordynator badań MIT w MIT.
- Projekt został zapoczątkowany kilka lat temu w szwedzkim studiu telefonicznym King przez deweloperów, którzy zainspirowali się prezentacją Anity Sarkeesian, wybitnej krytyk kultury, która regularnie wypowiada się przeciwko stereotypom w postaciach z gry. Projektanci King stworzyli papierowy prototyp, aby narysować różnorodność postaci, zrobione przez Na Game Developers Conference w 2017 r. skorzystał z MIT, aby pomóc w stworzeniu cyfrowej wersji, która może być ostatecznie używana przez twórców gier na całym świecie.
- Zaangażowanie Jacobsona w projekt zakończyło się w 2019 roku, kiedy MIT dał studiu działającą wersję. Powiedział, że wizja polegała na przedstawieniu go jako części warsztatu, wraz z odczytami, i Unikaj ustawiania statystyk Jeśli chodzi o cechy osobowości, aby nie zredukować wysiłków związanych z różnorodnością do „gry w liczby”. To wpłynęło na narzędzie w ciągu ostatnich kilku lat i prawdopodobnie zostało spartaczone.
- Jednak zeszłej wiosny, na długo przed tym, jak została pokazana publiczności, Activision zgłosiło to pod adresem Wiadomość do akcjonariuszy jako kluczowy punkt wyjścia dla jej wysiłków na rzecz różnorodności, równości i integracji.
Co dalej: Activision poinformowało w piątek, że narzędzie przestrzeni różnorodności nie jest wykorzystywane w aktywnym tworzeniu gier.
- Tweet prezesa firmy Daniela Allegriego został usunięty w zeszłym tygodniu z okazji jej ogłoszenia.
Zapisz się do nowego newslettera od Axios Gaming tutaj.
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie