Klonowej Polki Specjalna edycja, która odbyła się online w dniach 24-28 maja, przyciągnęła 1000 uczestników z 44 krajów i 54 wystawców z ośmiu krajów, tworząc ponad 2600 wideokonferencji, według organizatora wydarzenia Kiruba MDP.
„Skupiliśmy naszą kampanię reklamową na zupełnie nowych rynkach” — mówi reżyser programu Joseph Cisco. „Wcześniej chcieliśmy dotrzeć do kupców meblowych, którzy nie mieli okazji odwiedzić Salonu Meblowego Bośnia. Spotkania online uważaliśmy za dobrą okazję dla naszych wystawców do znalezienia zupełnie nowych klientów i poszerzenia istniejących rynków zbytu.”
Wydarzenie okazało się organizacją międzynarodową, w której udział wzięło 55% wszystkich uczestników zagranicznych, aw spotkaniach uczestniczyli przedstawiciele firm z 44 krajów.
„Cieszymy się, że mamy przedstawicieli handlowych z odległych i ważnych rynków promujących eksport polskich mebli takich jak Arabia Saudyjska, Hong Kong, Indie, Indonezja, Izrael, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Meksyk, Mongolia, Stany Zjednoczone, Tunezja , Turcja i Stany Zjednoczone, mówi Joseph.
W cyfrowej edycji znalazły się 54 firmy z Polski, Białorusi, Danii, Niemiec, Rumunii, Stanów Zjednoczonych, Turcji i Ukrainy. Oprócz producentów mebli, wystrój domu, oświetlenie i tkaniny dostarczyli także inni wystawcy.
Spotkania biznesowe online wsparte były wydarzeniami transmitowanymi na platformie wirtualnej, na których przez cztery dni udział wzięło blisko 40 prelegentów i członków zespołu z Polski i zagranicy.
Goście VIP i wystawcy mogą przeglądać profile uczestników i utrzymywać ze sobą kontakt za pośrednictwem wiadomości na czacie do 27 czerwca. Obie grupy będą miały dostęp do wykładów nagranych podczas wydarzenia.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35