Bidwill powiedział, że proces rozpoczął się kilka lat temu.
„Patrzyliśmy na to, nasi fani o tym rozmawiali, nasi gracze o tym rozmawiali i to było coś, co chciałem zrobić” – powiedział. „Ważne było dla mnie, abyśmy szanowali historię zespołu i niektóre tradycje, ale także przekształcili ten strój w coś, co przyjmą nasi fani, gracze i wszyscy inni”.
Na domowej czerwonej koszulce po raz pierwszy, nad numerem, z przodu widnieje napis „ARIZONA”. Perforowane cyfry skośne są obrysowane w kolorze srebrnym. Wyhaftowany napis „Protect The Nest” po wewnętrznej stronie kołnierza. Na wyjazdowym białym mundurze widoczne są srebrne i czerwone paski na ramieniu koszulki i szortów, z numerami zarysowanymi na czarno i „opaską na ptaki” wszytą po wewnętrznej stronie kołnierza. Biały hełm dla obu urządzeń ma srebrną maskę na twarz, większe logo ptasiej głowy zoptymalizowane w 3D i srebrną folię, która dodaje mu blasku, podobnie jak alternatywny czarny hełm, który otrzymał wcześniej z czerwoną folią.
Na alternatywnym czarnym mundurze na ramieniu i spodniach znajdują się srebrne i czerwone paski, ze srebrnymi paskami przedstawiającymi skośne cyfry i „ptasią opaską” wewnątrz kołnierza. Alternatywny czarny kask, który został wprowadzony w zeszłym sezonie, również otrzymał większe logo.
„Trzy główne rzeczy, na których się skupiliśmy, to: jak opowiedzieć tradycyjną historię i wzmocnić niektóre elementy z przeszłości, jak zrobić to przez pryzmat nowoczesnych klasyków, aby wydawała się świeża, niepowtarzalna i inna niż franczyza , a także w jaki sposób włączymy wszystkich fanów w Arizonie i zawodników, aby naprawdę wzbudzić w ludziach podekscytowanie tym, co zawiera ten strój?”, powiedziała Kristi Luzonis, dyrektor ds. .
Przedstawiciele Nike udali się na State Farm Stadium i do Dignity Health Training Center, spacerowali, robili zdjęcia i wykorzystywali te informacje jako kotwicę w procesie tworzenia pomysłu. Detale sięgają głębiej, jak perforowane cyfry przedstawiające tekturę falistą widoczną wokół stadionu, monochromatyczne logo nawiązujące do brandingu lub srebrne elementy przypominające wygląd zewnętrzny stadionu.
„Testujemy każdą możliwą wersję” — powiedział Lauzonis o odzieży Nike Vapor FUSE (Field Utility Special Edition).
Wszystko to przyszło później, znacznie później niż proces pierwotnie rozpoczęty w 2019 r. COVID najpierw utknął w martwym punkcie, a następnie wpłynął na oś czasu w przyszłości. Zwykle większość prac projektowych odbywa się osobiście, oglądając próbki tkanin i podejmując decyzje twarzą w twarz.
Zamiast tego połączenia Zoom były normą, spowalniając tam iz powrotem. Poruszono również kwestie łańcucha dostaw. Bidwell powiedział, że miał nadzieję na zdobycie nowego munduru na rok 2022, ale to się nie zmaterializowało.
„Czas to zaktualizować” – powiedział Bidwill.
More Stories
Patriots wybrali Jacoby’ego Brissetta na swojego początkowego rozgrywającego zamiast Drake’a Maya
Siedem wielkich transakcji, które chcielibyśmy zobaczyć przed otwarciem sezonu NFL
Zac Taylor z Bengals – Wcześnie rozmawialiśmy o sytuacji Ja’Marr Chase