Premiera zwiastuna filmu „Joker: Folie à Deux” nie była powodem do śmiechu dla Warner Bros. Marketing nadchodzącej kontynuacji DC studia prowadzonego przez Joaquina Phoenixa i Lady Gagę rozpoczął się znakomicie – pierwsze 24 pokazy obejrzało 167 milionów widzów. godziny. Zwiastun został udostępniony w Internecie natychmiast po debiucie na pokazie Warner Bros. na CinemaCon. W Las Vegas.
Źródła podają różnorodny Liczba zwiastunów drugiej części filmu „Joker” i zaangażowanie społeczne przekroczyły liczbę pierwszego zwiastuna filmu „Barbie”, który stał się Warner Bros. Największa premiera ostatnich lat. Do premiery niewątpliwie przyczynił się ogromny zasięg Lady Gagi w mediach społecznościowych, który liczy 150 milionów obserwujących. Zwiastun natychmiast stał się najpopularniejszym filmem w serwisie YouTube w noc swojej premiery i obecnie ma 15,6 miliona wyświetleń, a na podstawie samej tej platformy pozostaje czwartym najchętniej oglądanym filmem prawie dwa dni po premierze.
Zwiastun kontynuacji „Jokera” również zdominował X przez pierwsze 24 godziny, z 10 terminami związanymi z hitowym filmem, w tym #JokerFolieADeux, Gaga, Harley, Harley Quinn, Joaquin Phoenix, Joker, Joker 2, Joker2, Lady Gaga, i Todda Phillipsa. .
Numery zwiastunów to świetna wiadomość dla Warner Bros. Godne uwagi jest przebicie „Barbie”, ponieważ film ten zarobił dla studia 1,4 miliarda dolarów na całym świecie i był najbardziej dochodowym filmem ubiegłego roku. Oryginalny film „Joker” zarobił w 2019 roku ponad 1 miliard dolarów; Celem sequela jest wyższy dochód ze względu na początkowe zainteresowanie i dodanie do obsady supergwiazdy Lady Gagi.
Wśród tegorocznych zwiastunów studyjnych „Joker: Folie à Deux” pobił premierę „Królestwa planety małp” (100 milionów wyświetleń) i pobił milion wyświetleń „Inside Out 2” studia Pixar (157 milionów wyświetleń), stając się pierwszym debiutancki film). Film animowany wyprodukowany przez Disneya. Zwiastun „Jokera” nie dorównał filmowi Marvela „Deadpool i Wolverine”, który na początku tego roku ustanowił rekord jako największy zwiastun w historii, który obejrzało 365 milionów widzów. Jednak namiot Marvela został wystrzelony w niedzielę Super Bowl, a jego oglądalność została wzięta pod uwagę w telewizji nadawczej. Premiera zwiastuna „Joker: Folie à Deux” miała charakter wyłącznie cyfrowy.
Niewiele wiadomo o fabule „Joker: Folie à Deux” poza tym, że jest to musical z szafy grającej, którego akcja rozgrywa się wokół Arkham Asylum. Phoenix powrócił do głównej roli, co przyniosło mu Oscara dla najlepszego aktora pierwszoplanowego. Gaga gra Harley Quinn. W obsadzie drugoplanowej znaleźli się Zazie Beetz, Brendan Gleeson, Catherine Keener, Jacob Lofland, Steve Coogan, Ken Leung i Harry Lauty.
Reżyser „Jokera” Todd Phillips również powraca w sequelu. Nazywanie filmu musicalem nie jest do końca prawdą, powiedział na CinemaCon.
„Powiedziałbym, że to film, w którym muzyka jest kluczowym elementem” – powiedział Phillips. „Nie odbiega zbytnio od pierwszego filmu. Arthur ma w sobie muzykę. Jest to jego zasługa”.
„Joker 2” będzie miał swoją premierę na dużym ekranie 4 października, dokładnie pięć lat po premierze pierwszego filmu. Druga część zostanie pokazana w formacie Imax 70mm.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025