16 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Wyzwanie zostało przedłużone na drugi sezon i jest dostępne w serwisie Netflix

Zacznij ćwiczyć używanie czerwonego i zielonego światła, ponieważ „Squid Game: The Challenge” powraca na kolejny sezon.

Netflix wznowił program reality show w środę rano przed finałem pierwszego sezonu, w którym jedna osoba wygra 4,56 miliona dolarów. Po dziewięciu odcinkach ekscytujących gier, zawartych i zerwanych sojuszy oraz szokujących zdradach, po 453. eliminacji pozostało tylko trzech uczestników: Mai, która jest 287. graczem; Phil, Gracz 451; Wissam, Gracz 016.

„Nie było czerwonego światła dla naszej decyzji o zapaleniu zielonego światła dla drugiego sezonu Squid Game: The Challenge, najbardziej ambitnego serialu bez scenariusza, jaki kiedykolwiek zadebiutowaliśmy w serwisie Netflix” – powiedział w oświadczeniu Brandon Rigg, wiceprezes Netflix ds. seriali typu reality show. „Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością kontynuowania serii „Squid Game” z naszym zespołem w Korei i producentami ze Studio Lambert i The Garden w ramach tej epickiej serii konkursów.”

Finał pierwszego sezonu zostanie wyemitowany w serwisie Netflix w środę o 21:00 ET/18:00 PT. Przez ostatnie dwa tygodnie serial zajmował pierwsze miejsce na liście 10 najlepszych seriali anglojęzycznych serwisu Netflix. Otrzymał 20,5 miliona wyświetleń w pierwszym tygodniu i 11,4 miliona wyświetleń w drugim tygodniu. Rozpoczął się casting do drugiego sezonu „Squid Game: The Challenge”. SquidGameCasting.com.

Flagowy serial „Squid Game” jest rekordzistą w kategorii najpopularniejszego programu Netflix wszechczasów – w ciągu pierwszych 28 dni od premiery we wrześniu 2021 r. obejrzano 1,65 miliarda godzin. Serial został przedłużony na drugi sezon z twórcą Hwangiem Dongiem- hyuk.

„Squid Game: The Challenge” to koprodukcja Studio Lambert („The Circle”) i The Garden („24 godziny na oddziale ratunkowym”), należącego do ITV Studios. Producentami wykonawczymi są Nicola Brown (The Garden), Tim Harcourt (Studio Lambert), John Hay (The Garden), Tony Ireland (Studio Lambert), Anna Kidd, Stephen Lambert (Studio Lambert), Louise Pitt i Nia Yemoh (Studio Lambert) . i Stephen Yemoh (Lambert Studio).