3 grudnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Wywiady z producentem Final Fantasy XVI Naoki Yoshida — walka w czasie rzeczywistym, członkowie drużyny AI, a nie otwarty świat, więcej

Wywiady z producentem Final Fantasy XVI Naoki Yoshida — walka w czasie rzeczywistym, członkowie drużyny AI, a nie otwarty świat, więcej

Co sądzisz o podstawowych zasadach pliku? Final Fantasy Gra? Czy zespół programistów szukał wskazówek lub inspiracji w poprzednich tytułach z serii? Final Fantasy XVI?

Naoki Yoshida: „Powiedziałbym, że podstawowe elementy Final Fantasy Gra to głęboka fabuła, głęboka rozgrywka, zaawansowana grafika, zaawansowany dźwięk… a także oczywiście chocobos i moogle.

„W 35-letniej historii Final Fantasy Kierując się zasadą przewodnią serialu, zawsze była taka, że ​​każda nowa część powinna być najlepszą grą, jaką reżyser mógł wtedy stworzyć, bez względu na to, jak zmienił się świat gry, postacie czy system walki. Z tego powodu gracze i Final Fantasy Fani na całym świecie mają bardzo różne pomysły na to, co Final Fantasy To powinna być gra – ale dla mnie to te elementy, o których wspomniałeś.

Jeśli chodzi o decydowanie o tym, co robić Final Fantasy XVIpomyślałem ponownie, kiedy grałem w oryginalną wersję Final FantasyI przypomniałem sobie, jak czułem się, jakbym grał główną rolę w filmie. Chciałem odzyskać to uczucie Final Fantasy XVI, ale z najnowocześniejszym projektem gry i najnowszą nowoczesną technologią. Cały zespół programistów pod kierownictwem Hiroshi Takai zebrał się, aby urzeczywistnić to marzenie, więc mam nadzieję, że wszyscy z niecierpliwością czekacie na to.”

Wracając myślami do początku Final Fantasy XVI Projekt, pamiętasz, jak przebiegała rozmowa, gdy poproszono Cię o stworzenie nowego głównego wpisu? Jaka była twoja pierwsza reakcja?

Yoshida: Powiedziałem „Dzięki, ale mam pełne ręce roboty” Final Fantasy XIVWięc pozwól mi się nad tym zastanowić. Jestem naprawdę zaszczycony, że firma wybrała mój dział Creative Business Unit 3, który będzie odpowiedzialny za dokonanie następującego wpisu w Final Fantasy seria. Ale jak zapewne wiesz, jestem już producentem i reżyserem Final Fantasy XIV. Martwiłem się, że jeśli przejmę stanowisko menedżera Final Fantasy XVIPonadto fani obu gier będą mieli powody, by sądzić, że nie poświęciłem pełnej uwagi obu projektom.

„zapewnić rozwój” Final Fantasy XVI nie wpłynęło na to Final Fantasy XIVNa początek wybraliśmy bardzo małą grupę członków głównego zespołu i przez kilka lat przesuwaliśmy ich powoli i skrupulatnie, aby rozpocząć pracę nad nową grą, aż do pełnego zebrania zespołu. „

Jaki był skład reszty? Final Fantasy XVIZespół programistów zdecydował?

Yoshida: „Bycie menedżerem Final Fantasy Gra to cięższa praca, niż większość ludzi może sobie wyobrazić. Nie tylko musisz spełnić oczekiwania fanów i mediów, ale także jesteś pod presją zespołu programistów. Zawsze musisz być gotowy na wyzwanie.

„Pracowałem z Hiroshi Takai od wielu lat i jest jednym z moich najbardziej zaufanych kolegów, a także doświadczonym programistą, więc zapytałem go, czy przyjąłby tę rolę – i na szczęście się zgodził. wszystko się zaczęło. Wprowadziliśmy do grupy kolejnych dwóch członków i we czwórkę naszkicowaliśmy podstawowe koncepcje gry i jej świata, a także główne tematy, które chcieliśmy poruszyć, i rozpoczęliśmy pracę nad pisaniem główny wątek.Później zatrudniliśmy kilku dodatkowych członków, aby przejęli kontrolę nad systemem bitew i grafiką, a poprzez proces budowania na tym, co zadziałało i cofania tego, co nie zadziałało, stopniowo przeszliśmy w kierunku rozwoju. Przez cały czas, ja myślałem w głębi mojej głowy 'Proszę, nie pozwól temu się kołysać Final Fantasy XIV! „

Mówiąc konkretnie o procesie pisania historii (nie o szczegółach narracji), jakie to uczucie przejść z wieloletniego, wielorozwijanego łuku do samodzielnej, samodzielnej historii?

Yoshida: „Pracowałem wcześniej nad grami innymi niż MMORPG, więc nie była to poważna przeszkoda. Plus zupełnie nowe Final Fantasy XIV Rozszerzenie ma podobny poziom nowej zawartości fabularnej jak samodzielna gra RPG, a może nawet więcej, więc nie różniło się to aż tak bardzo od mojej pracy nad tą grą. Jedyną istotną różnicą, jaką zauważyłem, było to, że jeśli chciałem coś przewidzieć, musiałem to przyspieszyć! „

Wszystko Final Fantasy Logo w pewien sposób przekazuje główny motyw gry. Jak może Final Fantasy XVI logo to zrobić?

Yoshida: „Projekt logo Yoshitaki Amano jest pełen znaczenia, jak można się spodziewać. Dwa iKON pojawiają się naprzeciwko siebie… reszta, na razie, jest tajemnicą.”

po pojawieniu się Final Fantasy XVINowy zwiastun „Dominacji” Podczas rozgrywki nareszcie mamy okno startowe! Na czym zespół programistów skoncentruje swoje wysiłki w ostatnim roku przed premierą gry?

Yoshida: „W tej chwili w całą grę można grać od początku do końca, ale mamy wiele podkładów głosowych w kilku językach, które wciąż trzeba nagrać. Final Fantasy XVI To bardzo gra akcji, więc przeprowadzamy również wiele testów rozgrywki, aby dostosować poziomy trudności, a także finalizować sceny i przechodzić przez szeroko zakrojone debugowanie. Rok to krótki czas w tworzeniu gier, więc wszyscy staramy się trochę przekroczyć granicę. „

Niektóre zostały już potwierdzone Final Fantasy XIV Członkowie zespołu programistów (w tym Ty!) Final Fantasy XVI— Czy masz wdrożone określone systemy lub procesy, aby zapewnić, że zespoły mogą działać jak najlepiej w dwóch różnych tonalnie grach bez wypalania się (lub siebie)? Wyobrażam sobie dużo pracy Final Fantasy XVI Powinno to nastąpić mniej więcej w tym samym czasie co finał Final Fantasy XIV: Endwaler Przygotowania…

Yoshida: „Nie nazwałbym tego systemem per se, ale kierownicy projektów i współproducenci w obu projektach wykonują świetną robotę planując mój harmonogram, aby upewnić się, że nie jestem przeciążony. Nie miałbym pojęcia, jak się zorganizować bez nich!”

„Staram się pozostawiać wszelkie decyzje dotyczące ogólnego zarządzania działem w jak największym stopniu kierownictwu wyższego szczebla, co pozwala mi skoncentrować się na mojej pracy jako producenta i dyrektora. Zamiast konkretnego systemu lub procesu, jest to sens pracy zespołowej, którą budowaliśmy przez lata. Masayoshi Soken ma swoich pracowników w dziale audio. którzy zajmują się jego harmonogramem w jego imieniu.

Pytanie dwuczęściowe: Z jakiego ulubionego powodu często wspominasz? Final Fantasy Ogólnie i dlaczego? Jakie jest twoje ulubione wezwanie? Final Fantasy XVII dlaczego?

Yoshida: „Musi być dla mnie Bahamut. Niszczy nie tylko swoich wrogów, ale ziemię, na której stoją – nawet całe planety! Za każdym razem, gdy się pojawia, wiesz, że wydarzy się coś niesamowitego. historię”. Final Fantasy XIV, bardzo. Co do wezwania, które pojawia się w Final Fantasy XVIMam już swojego faworyta, ale nie mogę ci teraz powiedzieć, ponieważ musi to prowadzić do wielu spekulacji. Mogę tylko powiedzieć, że wszystkie są niesamowite jak diabli! „

Nowy zwiastun „Dominacji” zawierał także więcej muzyki z gry. Z Masayoshi Soken teraz potwierdzone jako Final Fantasy XVIKompozytorze, czy możesz podzielić się jakimś pomysłem na muzykę do zwiastuna? Czy muzyka, którą usłyszeliśmy w zwiastunie była dostosowana do tego rytmu, czy zawiera dominujące motywy i pomysły, których możemy się spodziewać w całej grze?

Yoshida: „Muzyka jeszcze się nie skończyła, ale Soken to kompozytor, który uwielbia przerabiać części ścieżki dźwiękowej z gry na zwiastuny. Jestem pewien, że słyszałeś kilka motywów i pomysłów, które trafią do muzyki w grze w najnowszym zwiastunie. Musisz zaprosić Sokena do działania. Wywiad, aby dowiedzieć się więcej — ale proszę, jak tylko skończy pracę nad ścieżką dźwiękową!”

Jakie są możliwości PlayStation 5, które nie były możliwe w poprzednich generacjach?

Yoshida: „Dzięki większej mocy obliczeniowej możemy oczywiście wzbogacić grafikę niż dotychczas, ale to bardzo szybkie czasy ładowania naprawdę robią na mnie wrażenie. Final Fantasy XVIPrzeskakujesz prosto ze scen fabularnych do bitew w czasie rzeczywistym iz powrotem, bez żadnych czasów wczytywania, dzięki czemu rozgrywka toczy się w szybkim tempie. Tylko dzięki mocy systemu PlayStation 5 możemy to zrobić Final Fantasy XVI Jazda kolejką górską taką, jaka jest”.