To znana sytuacja, zwłaszcza że stale rosnące ceny mają kierowców Sprawdź granice ich wskaźników paliwa: AAA wysłało 50 787 wezwań dotyczących gazu w kwietniu 32 procent za ten sam miesiąc ubiegłego roku. Automobile Club poinformował, że w tym roku utknęło ponad 200 000 kierowców. Ceny gazu gwałtownie wzrosły od kwietnia, pogłębiając problemy finansowe.
Ceny paliw rozpoczęły ostatnią podwyżkę po inwazji Rosji na Ukrainę w lutym, zaburzając rynki energetyczne. Dane AAA pokazały, że średnia cena galonu gazu w Stanach Zjednoczonych wzrosła o 62 procent do 4,96 USD od zeszłego roku. Kierowcy w 16 stanach płacą średnio co najmniej 5 dolarów za galon, podczas gdy Kalifornia kosztuje ponad 6 dolarów. Zatankowanie baku, w zależności od pojazdu, może kosztować ponad 100 dolarów, co w przypadku niektórych nisko opłacanych pracowników odpowiada 14-godzinnym dochodom po opodatkowaniu.
Rosnące wydatki w połączeniu z rosnącymi kosztami żywności, mieszkań i innych artykułów pierwszej potrzeby skłoniły konsumentów do gry w strajk inflacyjny, dokonując trudniejszych wyborów dotyczących tego, ile i kiedy mogą wydać. Niektórzy kierowcy mogą wykonywać częściowe napełnianie Jeśli pod koniec cyklu płacowego będą naciskani na pieniądze, mówi Patrick de Haan, szef analizy ropy naftowej w GasBuddy.
„Jeśli do następnej wypłaty zostało ci tylko pięć lub dziesięć dolarów, to właśnie to zrobisz”, powiedział De Haan. „To mówi nam, że ludziom naprawdę szkodzą wyższe ceny gazu”.
a Ankieta Washington Post Shar Oznacza to, że 44 procent kierowców, z którymi skontaktowano się przypadkowo między 21 kwietnia a 12 maja, stwierdziło, że tylko częściowo napełniło zbiornik paliwa w swoim samochodzie, a liczba ta wzrasta do 61 procent w przypadku kierowców o dochodach poniżej 50 000 USD.
Ponad 6 na 10 kierowców zdecydowało się jeździć mniej – na przykład wykonując mniej podróży do sklepu spożywczego – podczas gdy ponad 3 na 10 stwierdziło, że jeździ z mniejszą prędkością, co może poprawić ich przebieg na paliwie.
Popyt na benzynę, mierzony czterotygodniową średnią kroczącą, spadł do 8,8 mln baryłek dziennie w tygodniu kończącym się 20 maja, Dla mnie Amerykańska Administracja Informacji Energetycznej. Jeśli wykluczysz rok 2020, jest to najniższy o tej porze roku Od 2013.
35-letnia Alina Hille wcinała go między wypełniacze, ale nigdy tak naprawdę nie skończyła się aż do poniedziałkowego południa, odsunięta na bok na bulwarze St. Louis Boulevard z 4-letnim synem i 7-letnią córką. Cała trójka przeniosła się na najbliższą stację benzynową, gdzie gaz pożyczkodawcy można było zabrać z innym klientem. Tak więc Hill, który pracuje jako terapeuta w organizacji non-profit, kupił jednogalonowy kanister za 1,50 dolara, napełnił go i był w stanie wrócić do domu na czas, by skorzystać z apelu Zoom.
Znalazła sposoby na odprężenie się – częściej pracuje w domu i prawdopodobnie odprowadza dzieci do szkoły – ale wyzwanie finansowe jest duże: od środy pełny zbiornik paliwa o wartości 67-9 USD będzie kosztował więcej niż 1 USD. Miesiąc temu.
„Z powodu cen benzyny nie robię rzeczy, które robiłem z dziećmi” – powiedział Hill. „Wyjeżdżaliśmy na wycieczki, kiedy się martwili lub próbowali jechać na stadiony lub miejsca, których wcześniej nie odwiedzali”.
Teraz mówi: „Wolałabym kupować artykuły spożywcze”.
Po powrocie do Południowego Teksasu Alanis powiedział, że ceny paliwa dyktowały zmiany w jego planach na dojazdy i studia. Jeździł około 60 mil od swojej rodzinnej farmy w pobliżu Alice do Bożego Ciała, gdzie studiuje, swoim Chevy Silverado 2500, dużym pickupem, który według szacunków wyrzucił 14 mpg na autostradzie.
Nawet przy pracy w niepełnym wymiarze godzin opłaty stały się nie do zniesienia. „Mówisz o 60 dolarów, które dają mi pół zbiornika” – powiedział.
Zamienia więc swojego chevroleta na mniejszą ciężarówkę, która może pokonywać lepsze kilometry. Przekształca się również w lekcje online na nadchodzący semestr.
Te hurtowe zmiany stylu życia ilustrują punkt zwrotny: badania wykazały, że konsumenci nie dostosowują zbytnio wydatków na paliwo w odpowiedzi na krótkoterminowe zmiany cen, przynajmniej nie w porównaniu z innymi codziennymi zakupami. Zwykle potrzeba stałego wzrostu, aby wpłynąć na zachowanie, powiedział Roger Weir, ekonomista z Queen’s University w Ontario.
„Ludzie utrzymają swoje nawyki jazdy w krótkim okresie, ponieważ nie widzą alternatywy dla osiągnięcia swoich celów, czy to w dojazdach do pracy, czy w czasie jazdy rekreacyjnej. W ciągu miesięcy lub lat wiele rzeczy zmieni się, jeśli ceny pozostaną wysokie” – powiedział Ware.
Powiedział, że jeśli ceny pozostaną wysokie, więcej pasażerów przesunie się na transport publiczny lub będzie korzystać ze wspólnych samochodów. Konsumenci będą również bardziej skłonni do przemyślenia swoich pojazdów i zastąpienia ich bardziej oszczędnymi opcjami. A niektórzy ludzie podejdą do pracy, aby ułatwić dojazdy lub wykonać więcej pracy zdalnie.
Podwyżki cen, wraz z wznowieniem przez większą liczbę Amerykanów nawyków jazdy sprzed pandemii, mogą przyczynić się do nagłego wzrostu liczby połączeń z gazem. Według dyrektora AAA Repair Systems Davida Bennetta.
Tylko około 2 procent wszystkich wezwań pomocy drogowej AAA każdego miesiąca jest związanych z paliwem, mniej więcej tyle samo, co przed pandemią. W marcu 2019 r., kiedy paliwo było tanie i na drogach było więcej pojazdów, było 53 800 wezwań pomocy związanych z paliwem.
„Ludzie utknęli w swoich domach przez ostatnie dwa lata” – powiedział Bennett. „Szukają możliwości wyjazdu i odkrywania”.
Dla Danielle Socha, która dostarcza żywność do trzech zastosowań w San Diego, bak benzyny kosztuje około 83 USD. Zabrakło jej wiele razy i stało się żartem dla jej przyjaciół i rodziny.
– Mój manometr jest uszkodzony – powiedziała. „Nie mam odczytu w moim samochodzie i to się dzieje cały czas”.
W swoim samochodzie trzyma pusty pojemnik, żeby w razie potrzeby móc iść na stację benzynową. Sosha mówi, że czasami robi brudne spojrzenia przechodniów, ale robiła też użytek z dobrych uczynków. W ostatnim wypadku młody mężczyzna pomógł zepchnąć z drogi jej Volkswagena Jettę z 2013 roku, gdy zobaczył, jak powiewa w powietrzu białą kurtką przeciwdeszczową.
Podwyżki cen doprowadziły również do dziwnych przypadków kradzieży paliwa. Para z San Diego zadzwoniła na policję po tym, jak znaleźli dziurę wykopaną w dnie ich samochodu, emitującą stały strumień gazu, zgodnie z 21 marca Raport Z CBS8. Podobne incydenty zostały zgłoszone w MemphisA Las vigas i inne miasta.
Trzech mężczyzn z Florydy zostało aresztowanych i postawiono im zarzuty haraczy za kradzież tysięcy galonów oleju napędowego bezpośrednio ze stacji benzynowych, transportowanie go w 300-galonowej „benzynie” i odsprzedaż. Według Newsweeka.
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii