Dotyczyło to zewnętrznego giganta gier wideo Electronic Arts Zarobki zadzwonią w tym tygodniu Dyrektor generalny Andrew Wilson został zapytany o możliwości „dynamicznego umieszczania reklam w tradycyjnych grach AAA”.
Pomysł jest podobno już badany, ale „wciąż jest na tym froncie” i firma będzie „bardzo przemyślana” jeśli chodzi o wdrożenie, zakładając, że posunie się naprzód z czymś takim:
„Mamy w firmie wewnętrzne zespoły, które obecnie zastanawiają się, w jaki sposób możemy wdrożyć bardzo przemyślane aplikacje w naszych grach”.
Chociaż EA technicznie rzecz biorąc ma już reklamy w wybranych tytułach i grach dostępnych na żywo (takich jak EA Sports FC 24), najnowsze komentarze dyrektora generalnego firmy po raz kolejny skupiają się na „personalizacji”.Wstaw reklamę dynamiczną” w połączeniu z bardziej „tradycyjnymi” wrażeniami z gier.
W tej samej odpowiedzi Wilson wyraził swoje przemyślenia na temat reklamowania własności intelektualnej „poza grami” – nawiązując do niedawnego sukcesu branży gier na froncie filmowym i telewizyjnym.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Przecieki na temat osłon Google Pixel 9 Pro z listwą zabezpieczającą aparat
Do sprzedaży trafiają Galaxy Z Flip 6, Z Fold 6 i nowe urządzenia ubieralne Samsunga
Oczekuje się, że wewnętrzna zmiana w modelach iPhone’a 16 zmniejszy wzrost temperatury