Dotyczyło to zewnętrznego giganta gier wideo Electronic Arts Zarobki zadzwonią w tym tygodniu Dyrektor generalny Andrew Wilson został zapytany o możliwości „dynamicznego umieszczania reklam w tradycyjnych grach AAA”.
Pomysł jest podobno już badany, ale „wciąż jest na tym froncie” i firma będzie „bardzo przemyślana” jeśli chodzi o wdrożenie, zakładając, że posunie się naprzód z czymś takim:
„Mamy w firmie wewnętrzne zespoły, które obecnie zastanawiają się, w jaki sposób możemy wdrożyć bardzo przemyślane aplikacje w naszych grach”.
Chociaż EA technicznie rzecz biorąc ma już reklamy w wybranych tytułach i grach dostępnych na żywo (takich jak EA Sports FC 24), najnowsze komentarze dyrektora generalnego firmy po raz kolejny skupiają się na „personalizacji”.Wstaw reklamę dynamiczną” w połączeniu z bardziej „tradycyjnymi” wrażeniami z gier.
W tej samej odpowiedzi Wilson wyraził swoje przemyślenia na temat reklamowania własności intelektualnej „poza grami” – nawiązując do niedawnego sukcesu branży gier na froncie filmowym i telewizyjnym.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie