Globalna firma zarządzająca marką WHP Global ogłosiła w piątek nową długoterminową umowę licencyjną z Fashioncenter GmbH, spółką zależną Schmidt Group z siedzibą w Norderstedt, na ekspansję marki Lotto w Europie Środkowej.
W ramach partnerstwa Fashioncenter GmbH przejmie rozwój i dystrybucję produktów lifestylowych i odzieży sportowej Lotto w Niemczech i Polsce.
Pod szyldem „Lotto Life's” Fashioncenter GmbH oferuje kolekcje odzieży i obuwia, które płynnie łączą elementy sportowe z modą codzienną. Nowe kolekcje Lotto Lifestyle zostaną wprowadzone na rynek latem przyszłego roku i mają być dostępne w sklepach na początku jesieni/zimy 2024.
„Cieszymy się, że możemy powitać Grupę Schmidt jako naszego partnera, wykorzystującego nie tylko jej doświadczenie w dystrybucji marek lifestylowych, ale także rozległą sieć na dwóch najważniejszych rynkach Europy. Oczekujemy, że to partnerstwo znacznie się rozwinie w tym ważnym regionie”. powiedział Stanley Silverstein, dyrektor handlowy WHP Global.
LSI i Cornelia Schmidt Dyrektor Generalny Fashioncenter Prezes i Dyrektor Generalny Andrea Domat dodały: „Nasze spółki mają wspólną wizję przyszłego rozwoju marki Lotto w Niemczech i Polsce. Wprowadzenie do regionu nowych produktów inspirowanych włoskim stylem i pasją do sportu poszerzy naszą ofertę klientów poza odzieżą i obuwiem sportowym. Cieszymy się na długą i udaną współpracę.
Ostatnio Fashioncenter otrzymało także licencję na markę Kappa na 25 lat.
Portfolio WHP Global obejmuje takie marki jak Anne Klein, Joseph Abboud, Joe Jeans i inne.
Copyright © 2023 FashionNetwork.com Wszelkie prawa zastrzeżone.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35