Po pewnym zamieszaniu wokół dewelopera Metal Gear Solid Delta: Snake Eater od wczorajszego ujawnienia remake’u, Konami wyjaśniło teraz, że Virtuos Studio rzeczywiście wspiera rozwój. To plotki o zespole, o których mówił w miesiącach poprzedzających to Pokaz PlayStation reklama, więc jest to mała niespodzianka.
„Oprócz zespołu deweloperskiego Konami zaangażowanego w rozwój serii Metal Gear, gra jest w pełni wspierana przez Virtuos, firmę deweloperską współpracującą z poprzednią serią Metal Gear” – powiedział rzecznik Virtuos, firmy deweloperskiej współpracującej z poprzednia seria Metal Gear. Kotaku.
Zrzuty ekranu udostępnione przez Konami można zobaczyć poniżej.
Virtuos jest dobrze znany ze swoich portów i pomagał przy wielu projektach w ciągu ostatniej dekady. Przeniesiony do Final Fantasy X | X-2 HD Remaster na PS3 i PS Vita, przeniósł Batman: Return to Arkham na PS4, a Guerrilla Games pomagało w opracowaniu grafiki w Horizon Zero Dawn i Horizon Forbidden West w zeszłym roku. Ostatnio wyprodukowała źle przyjęty remaster The Outer Worlds na PS5. Poprawki dla tej wersji są nadal w toku.
Konami powiedział: „Przerabiamy Metal Gear Solid 3: Snake Eater, jedną z najbardziej ukochanych części serii Metal Gear, ujawniając historię pochodzenia Snake’a, jako Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Ciężko pracujemy dla Metal Gear Solid Delta: Snake Eater służy jako wierne odtworzenie oryginalnej historii i projektu gry, jednocześnie rozwijając rozgrywkę dzięki oszałamiającej grafice i płynnemu doświadczeniu użytkownika”. Potwierdzono powrót oryginalnego dźwięku; David Hayter nie mówił w imieniu Big Bossa w zwiastunie zapowiadającym.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie