Animator, który pracował nad remake’iem pierwszej części The Last of Us, sprzeciwił się pomysłowi, że to tylko „wzięcie gotówki”, a zamiast tego miał za sobą niesamowitą troskę i wysiłek.
Robert Morrison — który pracował również nad God of War (2018), Resident Evil 7 i Injustice 2 — powiedział, że The Last of Us Part 1 to „najdokładniejszy projekt, jaki kiedykolwiek widziałem lub był częścią całej mojej kariery ”. W tweecie, który zauważyłem Eurogamer (mniej).
Gra, remake oryginalnego wydania z 2013 roku na PlayStation 3, ma zaktualizowaną animację, nową sztuczną inteligencję wroga opartą na The Last of Us Part 2, wydajność 60 FPS i ulepszony system walki.
„To tylko gratka w gotówce”.
W rzeczywistości jest to najdokładniejszy i najdokładniejszy projekt, jaki kiedykolwiek widziałem lub w którym uczestniczyłem w całej mojej karierze. Najwyższy możliwy poziom staranności i dbałości o szczegóły. pic.twitter.com/csjZ3kZMyG
– Robert Morrison (@RobertAnim8er) 10 lipca 2022
Spotkała się z pewną krytyką online za cenę 70 USD, jednak niektórzy sugerowali, że remake nie powinien kosztować tyle, co nowe gry, takie jak Horizon: Forbidden West czy Returnal. Morrison się z tym nie zgadza, mówiąc, że wydanie The Last of Us Part 1 ma „najwyższy możliwy poziom staranności i dbałości o szczegóły”.
Deweloper Naughty Dog pokazał już kilka nowych modeli i animacji, a Tess jest najnowszym przykładem. Krótki zwiastun został również wydany przed datą premiery 2 września.
W naszej recenzji oryginału 10/10, IGN powiedział: „The Last of Us płynnie przeplata satysfakcjonującą rozgrywkę opartą na wyborach z doskonałą narracją. Nigdy nie zwalnia, nigdy nie zwalnia i szczerze mówiąc, nigdy nie zawodzi. Wyłącznie na PlayStation 3. Całe doświadczenie, od początku do końca, jest fantastyczne”.
Ryan Dinsdale jest niezależnym tłumaczem w IGN, który czasami pamięta tweetowanie @thelastdinsdale. Cały dzień będzie mówił o Wiedźminie.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”