Super Mario Bros. Już ogromny sukces Nintendo i Illumination, co jest na horyzoncie?
W artykule opublikowanym przez japoński Nikkei w tym tygodniu, twórca Mario, Shigeru Miyamoto, mówił o możliwości adaptacji większej liczby franczyz Nintendo do filmów i animacji – porównując długo działającą firmę zajmującą się grami wideo do „agencji talentów”, a jej postacie do „artystów”.
Oto dokładnie, co miał do powiedzenia (poprzez tłumaczenie z Nintendo Everything):
„Nintendo jest jak agencja talentów. Mamy wielu innych artystów… Istnieje wiele możliwych dróg, które możemy obrać, na przykład wykorzystanie postaci odpowiednich do filmów lub postaci, które są bardzo rozpoznawalne.”
Niestety, Miyamoto nie wyjaśnił, co można zmodyfikować w następnej serii Nintendo. Wygląda jednak na to, że w najbliższej przyszłości Nintendo i Illumination nadal będą koncentrować się na Królestwie Grzybów, chociaż są już zamówienia na Donkey Kong, Luigi’s Mansion, Star Fox, a nawet The Legend of Zelda.
Według dyrektora i założyciela Illumination, Chrisa Meledandriego, to dopiero początek „dochodowej współpracy” z Nintendo. Trzeba przyznać, że w najbliższej przyszłości „nie ma nic do ogłoszenia”, a na razie skupiamy się na filmie Mario.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie