22 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

TNT Sports dodaje mecze College Football Playoff w ramach 5-letniej umowy sublicencyjnej z ESPN

Według dyrektorów zaznajomionych z dyskusjami, TNT Sports od tego sezonu doda mecze College Football Playoff w ramach pięcioletniej umowy sublicencyjnej z ESPN.

W ramach umowy TNT Sports i HBO Max z Warner Bros. Discovery wygrało dwa mecze pierwszej rundy w ciągu pierwszych dwóch sezonów kontraktu. W ciągu najbliższych trzech lat będzie transmitować i transmitować dwa mecze pierwszej rundy oraz dwa mecze ćwierćfinału. Obie strony mogą dodać więcej gier.

Chociaż przyszłe partnerstwo TNT z NBA stoi pod znakiem zapytania, zdaniem dyrektorów zaznajomionych z rozmowami ruch w sprawie gier CFP nie ma nic wspólnego z obecnymi kruchymi negocjacjami. WPRyb miałaby miejsce niezależnie od tego, gdzie byłyby rozmowy z NBA.

ESPN, siedziba mistrzostw krajowych, zachowuje resztę praw do nowo powiększonego 12-zespołowego CFP na mocy sześcioletniej umowy o wartości 7,8 miliarda dolarów.

Pełne warunki finansowe umowy pomiędzy TNT i ESPN nie są jeszcze znane, ale podczas negocjacji z CFP należący do Disneya ESPN ustalił w pierwszej rundzie średnią wartość 25 milionów dolarów na mecz.

Gry TNT będą produkowane przez ESPN i będą korzystać z nadawców ESPN, ale pod marką TNT Sports, według źródła mającego bezpośrednią wiedzę o ich planach. TNT mogłoby stworzyć dodatkowy program związany z meczami, który mógłby obejmować nowy program, taki jak „Inside the College Football Playoff”. ESPN będzie musiał wybrać dwa pierwsze mecze pierwszej rundy, zanim TNT dokona wyboru.

ESPN, WBD Sports i Fox łączą siły, aby wyprodukować samodzielny produkt do przesyłania strumieniowego o nazwie Venu, który będzie dostępny dla konsumentów tej jesieni i według dyrektorów zaznajomionych z planami jego cena będzie wahać się w przedziale od 45 do 50 dolarów miesięcznie.

Dzięki współpracy z Warner Bros. Discovery, ESPN może utrzymać cały mecz pod parasolem Venu.

Jeśli chodzi o NBA, ma ona umowy ramowe z ESPN na 2,6 miliarda dolarów rocznie, z Amazon Prime Video na 1,8 miliarda dolarów na sezon, a także jest bliska podpisania umowy z NBC Sports. TNT Sports, siedziba uwielbianego programu „Inside The NBA”, prowadzi rozmowy z ligą w sprawie kontynuowania swojej prawie czterdziestoletniej współpracy. Nie zapadły żadne ostateczne decyzje.

Podczas gdy NBA prowadzi głębokie i szczegółowe dyskusje z NBC, pozostaje pytanie, jakich praw do dopasowania TNT mogłaby próbować dochodzić w ramach kontraktów z Amazonem lub NBC. Może to prowadzić do batalii prawnej. NBA wolałaby mieć w następnym porozumieniu trzech partnerów niż czterech.

W miarę jak rozmowy w NBA dobiegają końca, prezes TNT Sports Louis Silberwasser w dalszym ciągu zwiększa swoje prawa. Oprócz istniejących umów z NBA, MLB, NCAA i NHL, Silbwasser ma kontrakty z amerykańską drużyną piłki nożnej mężczyzn i kobiet, NASCAR, a obecnie z CFP.

Podobnie jak turniej NCAA, w którym TNT współpracuje z CBS, TNT nie organizuje meczów futbolu uniwersyteckiego w sezonie zasadniczym.

Wymagana lektura

(Zdjęcie: Michael Wade/Getty Images)