15 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

TikTok testuje wyniki Google na swoich stronach wyszukiwania

Strony wyników wyszukiwania TikTok mogą wkrótce zawierać link do wyników Google.

funkcja obserwator Autor: badacz aplikacji, Raduncescu, wyświetla stronę wyników wyszukiwania TikTok zawierającą link do wyszukiwania w Google tego samego zapytania (przez Od środka). Na innym zrzucie ekranu Udostępnione przez Oncescuw wyskakującym okienku TikTok znajduje się informacja: „TikTok nie wspiera wyników wyszukiwania Google i nie ponosi za nie odpowiedzialności”.

Google odmówił komentarza. TikTok nie zareagował natychmiast krawędźPoproszono o komentarz, ale został on potwierdzony Od środka Testują tę funkcję na niektórych rynkach.

Dodanie wyników Google powiązanych z TikTok to najnowszy i najbardziej znany przykład aplikacji do krótkich filmów wykorzystującej wyszukiwanie. Na początku tego miesiąca zauważyliśmy, że TikTok po cichu dodał fragmenty Wikipedii prowadzące bezpośrednio do witryny. Fragmenty nie pojawiają się przy każdym wyszukiwaniu, ale wydają się pojawiać w przypadku niektórych witryn, firm i osób prywatnych. Rzecznik TikToka, Zachary Keizer, powiedział: krawędź Ta funkcja jest dostępna od kilku miesięcy.

Tłem partnerstwa Google i TikTok jest toczące się obecnie potencjalne postępowanie antymonopolowe przeciwko Google. Departament Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych zarzuca Google nielegalne utrzymanie dominacji w wyszukiwarkach poprzez drogie umowy z firmami takimi jak Apple, które utrzymują Google jako domyślną wyszukiwarkę produktów.

Tymczasem TikTok może znaleźć się pod wzmożoną kontrolą organów regulacyjnych po tym, jak Komisja Europejska umieściła firmę na swojej liście „strażników”, którzy muszą przestrzegać nowych przepisów zgodnie z ustawą o rynkach cyfrowych (DMA). DMA jest próbą ograniczenia praktyk antykonkurencyjnych w dużych firmach technologicznych, a spółki notowane na giełdzie będą zobowiązane do przestrzegania pewnych zasad w zależności od sposobu ich regulacji. Na przykład aplikacje do przesyłania wiadomości powinny współpracować z innymi platformami, a użytkownicy powinni mieć możliwość instalowania aplikacji i sklepów z aplikacjami innych firm.