Sonos ma pewien trudny problem w swojej branży sprzętu konsumenckiego. Popyt nie jest już na tym samym poziomie, co kilka lat temu, a dyrektor generalny Patrick Spence niejednokrotnie użył słowa „wyzwanie”, omawiając kilka ostatnich kwartałów finansowych firmy. Dzisiejsze zarobkiKolejny przykład, w którym przychody spadły o 5,5 procent rok do roku.
„Chociaż był to trudny rok w kategoriach, w których uczestniczymy, siła marki Sonos i portfolio produktów pozwoliła nam utrzymać silną pozycję w zakresie udziału w rynku” – stwierdził Spence w komunikacie prasowym Sonos.
Spence i zespół Sonos spodziewają się jednak wielkich rzeczy w roku 2024. W szczególności w planie działania na przyszły rok znajduje się jakiś znaczący nowy produkt, którym Sonos wydaje się być bardzo podekscytowany.
„To początek wieloletniego cyklu produktowego, w którym spodziewamy się czerpać korzyści z naszych inwestycji w badania i rozwój” – powiedział Spence. „Cykl ten rozpoczyna nasze wejście w drugiej połowie roku do nowej wielomiliardowej kategorii, która uzupełni naszą istniejącą ofertę, zachwyci klientów i zapewni natychmiastowe przychody”.
Podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych firmy Sonos Spence podzielił się kilkoma dodatkowymi ciekawostkami. „W sumie spodziewamy się wygenerować w tym roku ponad 100 milionów dolarów z wprowadzenia na rynek nowych produktów [fiscal 2024]Dzięki temu ekscytującemu nowemu produktowi znacząca część tych przychodów w drugiej połowie.
Czy może mieć na myśli słuchawki Sonos, o których od dawna krążyły plotki? Rynek słuchawek i wkładek dousznych jest ogromny i jeśli Sonos szuka źródła przychodów, to z pewnością jest to jeden ze sposobów, aby się tam dostać. Wzmianka o badaniach i rozwoju może również oznaczać, że w końcu zobaczymy ich owoce Przejęcie Mayht przez Sonosstart-up, który zaproponował nowe, innowacyjne podejście do przetworników głośnikowych w celu uzyskania masywnego dźwięku z małych komponentów.
Zaledwie rok temu Spence ogłosił, że w nadchodzących latach Sonos wprowadzi cztery nowe kategorie produktów. Pierwszy, Sonos Pro, stał się celem komercyjnym. To oferta subskrypcji dla firm, które chcą łatwo kontrolować muzykę odtwarzaną w całej swojej przestrzeni. Tego typu rzeczy są ważne w długoterminowej strategii Sonos, ale to także popołudniowa drzemka dla codziennych konsumentów, takich jak Ty i ja. Miejmy nadzieję, że w przyszłym roku będziemy mogli liczyć na coś ciekawszego. Sądząc po dowcipie Spence’a, z pewnością tak.
Czas zaczyna wyglądać dobrze dla słuchawek. Pomiędzy LE Audio a nadchodzącymi słuchawkami dousznymi, które będą korzystać z Wi-Fi w celu nadrobienia słabości Bluetooth, Sonos może w końcu ujrzeć szansę na zrobienie czegoś wyjątkowego w porównaniu z innymi graczami technologicznymi – być może poprzez inteligentną dostawę za pomocą głośników, głośników i urządzeń mobilnych firmy . Jeśli chodzi o nowe produkty do domowego audio, nie spodziewam się, że nowy Sonos Arc zostanie wypuszczony w najbliższym czasie, ale Sonos Five jest głównym kandydatem do recenzji w ciągu najbliższych kilku lat, ponieważ firma tak dużo zainwestowała w dźwięk przestrzenny.
„Specjalista sieciowy. Odwieczny maniak zombie. Kawowy ninja. Przyjazny dla hipsterów analityk.”
More Stories
Premiera PlayStation 5 Pro planowana jest za kilka tygodni
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Firma zajmująca się sztuczną inteligencją Midjourney zapowiada produkt sprzętowy w nowej formie