© Warner Bros. / Dzięki uprzejmości Everetta C
„Shazam! Fury of the Gods jest ogromny jak na otwarcie nr 1 w kasie, chociaż oczekuje się, że wersja DC Comics będzie latać niżej niż jej poprzedniczka.
Fury of the Gods zarobił 11,7 miliona dolarów ze sprzedaży biletów w dniu otwarcia, co obejmuje 3,4 miliona dolarów w czwartkowych zapowiedziach. To prawie połowa z 20,3 miliona dolarów, które oryginalne wydanie z 2019 roku przyjęło pierwszego dnia premiery, i jest na dobrej drodze do 53 milionów dolarów. Fury of the Gods ma budżet produkcyjny w wysokości 125 milionów dolarów, czyli o 25 milionów więcej niż jego poprzednik.
Otwarcie w 4071 kinach, film o superbohaterach Część 2 prawdopodobnie będzie miał trudności z osiągnięciem 30-milionowego debiutu. Z DC Studios pod nowym kierownictwem Petera Safrana i Jamesa Gunna, „Shazam! 2” w pewnym sensie reprezentuje relikt starożytnego reżimu na banerze komiksu. Podczas gdy film taki jak „The Flash” został nakręcony przed kadencją Safrana i Gunna, para często głosiła swoje przekonanie co do jakości następnego filmu Ezry Millera. kontynuacja „Shazam!” Była cichsza.
Odpowiedzi są również krokiem w dół od głośnych pochwał, jakie spotkały się z oryginałem. „Fury of the Gods” ma obecnie 26% aprobaty od najlepszych krytyków na stronie zbiorczej recenzji Rotten Tomatoes. Film otrzymał już ocenę „B+” od firmy badawczej Cinema Score, co wskazuje na ogólną aprobatę wśród kupujących bilety w pierwszej rundzie, ale nawet to jest znacznie niższą oceną niż pierwsza „A” filmu.
W filmie „Shazam! Fury of the Gods” z Zacharym Levim w roli głównej Billy Batson (Asher Angel) i jego przybrani bracia wykorzystują swoje moce transformacji, by stawić czoła Córom Atlasa, które grożą zniszczeniem świata. Rachel Ziegler, Adam Brody, Lucy Liu i Helen Mirren dopełniają obsadę filmu. David F. Sandberg powraca jako reżyser.
Wydaje się, że „Scream VI” spada na drugie miejsce w swoim drugim wydaniu, przewidując 60% spadek w stosunku do imponującego debiutu za 44 miliony dolarów. Wygląda na to, że „powtórka” marki Paramount i Spyglass Media zarobi w ten weekend 18 milionów dolarów, co zwiększy krajową sumę do 76,5 miliona dolarów. „Krzyk VI” nadal przewyższa swojego poprzednika z 2022 roku, który zakończył swój występ kinowy z 81 milionami dolarów w Ameryce Północnej.
„Creed III” Metro-Goldwyn-Mayer zmierza do brązu, z oczekiwanym 15,8 milionami dolarów brutto w trzeci weekend premiery. Bokserski dramat Michaela B. Jordana stał się hitem od czasu swojego debiutu za 58 milionów dolarów, osiągając szczyt w filmach „Rocky” i „Creed”. PKB przekroczy 125 milionów dolarów do niedzieli.
Sam „65” Columbia Pictures znalazł się na czwartym miejscu, z przewidywaną kwotą 5,5 miliona dolarów w drugi weekend premiery. Thriller science-fiction firmy Sony, w którym Adam Driver wciela się w rolę odkrywcy kosmosu, który utknął na prehistorycznej Ziemi, powinien po weekendzie zwiększyć dochód krajowy do 22 milionów dolarów.
A Marvel’s Ant-Man and the Wasp: Quantumania zamyka pierwszą piątkę, dodając w piątek 1,1 miliona dolarów. Teraz, w piąty weekend premiery, wersja Disneya przekroczyła 200 milionów dolarów w kasie krajowej. Dopiero okaże się, czy film będzie w stanie dorównać 216 milionom dolarów, które jego poprzednik z 2018 roku zarobił w Ameryce Północnej.
W międzyczasie „Everything Everywhere at Once” rozszerzył swój 52. weekend premiery jako triumfalna kontynuacja nagrody dla najlepszego filmu na niedzielnej ceremonii rozdania Oscarów. Komedia A24 jest teraz wyświetlana w 1633 lokalizacjach i ma przynieść 1,1 miliona dolarów w ciągu trzech dni, co daje krajowy dochód brutto w wysokości 75,4 miliona dolarów.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025