Zarejestruj się, aby otrzymywać nasz popularny codzienny e-mail, aby otrzymywać wszystkie najnowsze wiadomości dotyczące pojazdów elektrycznych!
Eliport I Carrefour Polska podpisały strategiczną umowę o współpracy w zakresie rozbudowy infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych (EV) w całej Polsce. W ramach współpracy powstanie 170 punktów ładowania w ponad 70 obiektach biznesowych należących do Carrefour w 65 miastach, poprawiając dostęp do transportu przyjaznego dla środowiska i wspierając cele Carrefour w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Kluczowe cechy:
- 170 punktów ładowania pojazdów elektrycznych zostać uruchomiony w 70 lokalizacji Carrefoura na wskroś 65 miast W Polsce.
- Partnerstwo jest zgodne z globalną strategią Carrefour, „Carrefour 2026” Koncentruje się na dostępności i zrównoważonym rozwoju.
- Stacje ładowania zasilane w 100% energią odnawialną dowody.
- Pierwsze stacje zostaną uruchomione jeszcze w tym roku Pełne wdrożenie spodziewane jest w przyszłym roku.
To strategiczne partnerstwo oznacza znaczący postęp w infrastrukturze pojazdów elektrycznych w Polsce, z korzyścią dla klientów Carrefour i szerszej społeczności. Celem Carrefour jest dostarczanie dostępnych i przyjaznych dla użytkownika rozwiązań w zakresie ładowania pojazdów elektrycznych, poprawiających wygodę klientów i ulepszających ekologiczne środki transportu. Agata Kopydinska, Dyrektor ds. Nieruchomości, Ekspansji i Aktywów w Carrefour Polska, podkreśliła zgodność inicjatywy z globalną strategią Carrefour „Carrefour 2026”:
„Głównym celem globalnej strategii Carrefour jest przyspieszenie transformacji firmy poprzez dostępność, budowanie firmy przyszłości i integrację naszego modelu zrównoważonego rozwoju. Nasza współpraca z Eleportem dodatkowo umożliwi nam osiągnięcie naszych ambitnych celów w zakresie redukcji emisji CO2. Rozwijając infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych w naszych obiektach, usprawniamy komunikację z klientami i zachęcamy do stosowania rozwiązań proekologicznych. To partnerstwo stanowi integralną część naszych wysiłków na rzecz zrównoważonego transportu w obliczu obecnych wyzwań gospodarczych i środowiskowych.
W opinii Eleportu współpraca z Carrefourem to istotny kamień milowy w rozwoju rynku pojazdów elektrycznych w Polsce. Paweł Doliciński, Dyrektor Sprzedaży Eliportu wyraził swój entuzjazm:
„Współpraca z Carrefour Polska to kolejny ważny krok w umacnianiu naszej obecności na polskim rynku. Dzięki temu partnerstwu klienci Carrefour w różnych miastach będą mogli oferować szybkie ładowanie pojazdów elektrycznych podczas codziennych zakupów. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą, która podziela nasze zaangażowanie w tworzenie przyjaznych dla środowiska rozwiązań transportowych.
Planowana rozbudowa infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych to znaczący krok w kierunku promowania zrównoważonego rozwoju i wspierania inicjatyw proekologicznych w sektorze detalicznym. Przygotowania, obejmujące procesy administracyjne i instalację urządzeń do ładowania, już trwają. Oczekuje się, że pierwsze stacje zostaną uruchomione jeszcze w tym roku, a pełne uruchomienie nastąpi w przyszłym roku.
Eliport i Carrefour będą w dalszym ciągu informować o projekcie i dalszych etapach współpracy, wzmacniając swoje zaangażowanie w zrównoważone rozwiązania transportowe.
Zarejestruj się, aby otrzymywać nasz popularny codzienny e-mail, aby otrzymywać wszystkie najnowsze wiadomości dotyczące pojazdów elektrycznych!
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35