22 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Red Lobster zamyka wiele lokalizacji w związku z przygotowaniami firmy do ogłoszenia upadłości

Red Lobster nagle zamknął co najmniej 99 lokalizacji w całym kraju, a restauracje zamknęły swoje drzwi w co najmniej 27 stanach.

Tagex Brands, firma zajmująca się aukcjami likwidacyjnymi restauracji, powiedziała ABC News, że niedawno skontaktował się z nią Red Lobster w sprawie aukcji przedmiotów z 52 lokalizacji, które zostaną zamknięte.

Popularna sieć restauracji serwujących owoce morza zaczęła w zeszłym miesiącu przyglądać się konsolidacji zadłużenia na podstawie rozdziału 11. Dziennik Wall Street poinformował we wtorek Według osób zaznajomionych ze sprawą, firma ma teraz złożyć wniosek o upadłość „już w przyszłym tygodniu”.

Na tym niedatowanym zdjęciu widoczna jest restauracja Red Lobster.

Jeff Greenberg/UIG za pośrednictwem Getty Images, plik

Decyzja zapadła zaledwie kilka miesięcy po tym, jak duży inwestor obwinił słabo radzącą sobie promocję „Ultimate Endless Shrimp” firmy Red Lobster za wielomilionowe straty dla sieci restauracji.

W zeszłym roku podczas rozmowy telefonicznej o wynikach finansowych Thai Union Group, były inwestor tajlandzkiej firmy Red Lobster, powiedział, że promocja menu przyczyniła się do straty operacyjnej w trzecim kwartale w wysokości ponad 11 milionów dolarów.

„To, co różniło się od naszych oczekiwań, to fakt, że odsetek osób, które wybrały tę promocję, był znacznie wyższy w porównaniu z oczekiwaniami” – powiedział w tym tygodniu ABC News dyrektor finansowy Thai Union Group, Ludovic Garnier.

Na tym zdjęciu z pliku z 24 lipca 2014 r. widać półmisek z krewetkami wystawiony przy plaży w restauracji Red Lobster w Yonkers w stanie Nowy Jork.

Bloomberg za pośrednictwem Getty Images, plik

Jennifer Strix, reporterka finansowa i ekspertka ds. niedrogiego stylu życia, wyjaśniła, że ​​skoro „konsumenci, wychodząc z domu, szukają teraz wartości”, jej zdaniem „konsumenci już jedzą więcej, niż może sobie pozwolić na Red Lobster”.

Ponieważ inflacja zmusza coraz więcej Amerykanów do zarabiania mniejszych pieniędzy, eksperci twierdzą, że konsumenci zwracają się do restauracji, które mogą zaoferować dobry stosunek jakości do ceny, a popularność sieci fast-casual odnotowuje wzrost popularności.

„Red Lobster nie jest miejscem, w którym można zjeść szybkie, swobodne jedzenie. Może są to szybkie owoce morza, ale to wciąż owoce morza [an] „Drogie doznanie kulinarne” – dodała Strix.