Ten kompleksowy raport zawiera wszechstronną analizę polskiego rynku hotelowego i dostarcza cennych informacji na temat pojawiających się trendów kształtujących branżę turystyczną w kraju.
Kluczowe ustalenia raportu:
Główne wakacje w 2023 roku zamierza spędzić w Polsce 64% Polaków: Raport podkreśla znaczącą zmianę preferencji podróżniczych – 64 proc. mieszkańców Polski woli spędzać główne wakacje w granicach kraju. Oznacza to znaczny wzrost turystyki krajowej, dzięki czemu Polska jest ulubionym kierunkiem mieszkańców.
Turystyka krajowa cieszy się coraz większą popularnością: Rosnąca atrakcyjność turystyki krajowej to unikalna cecha polskiego rynku hotelarskiego w 2023 roku. W miarę jak Polacy odkrywają piękno i różnorodność swojego kraju, w sektorze hotelarsko-gastronomicznym rośnie zapotrzebowanie ze strony lokalnych turystów.
Polska wyłania się jako szybko rozwijający się rynek turystyczny: W ostatnich latach Polska odnotowała znaczny wzrost popularności jako kierunku wakacyjnego, pozycjonując się jako jeden z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Zwieńczeniem tej pozytywnej tendencji było zasłużone zwycięstwo Warszawy w prestiżowym konkursie UE „Najlepsze Miejsca”, ugruntowując status Polski jako kierunku, który trzeba zobaczyć.
Kliknij tutaj, aby pobrać pełny raport.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35