Ten kompleksowy raport zawiera wszechstronną analizę polskiego rynku hotelowego i dostarcza cennych informacji na temat pojawiających się trendów kształtujących branżę turystyczną w kraju.

Kluczowe ustalenia raportu:
Główne wakacje w 2023 roku zamierza spędzić w Polsce 64% Polaków: Raport podkreśla znaczącą zmianę preferencji podróżniczych – 64 proc. mieszkańców Polski woli spędzać główne wakacje w granicach kraju. Oznacza to znaczny wzrost turystyki krajowej, dzięki czemu Polska jest ulubionym kierunkiem mieszkańców.
Turystyka krajowa cieszy się coraz większą popularnością: Rosnąca atrakcyjność turystyki krajowej to unikalna cecha polskiego rynku hotelarskiego w 2023 roku. W miarę jak Polacy odkrywają piękno i różnorodność swojego kraju, w sektorze hotelarsko-gastronomicznym rośnie zapotrzebowanie ze strony lokalnych turystów.
Polska wyłania się jako szybko rozwijający się rynek turystyczny: W ostatnich latach Polska odnotowała znaczny wzrost popularności jako kierunku wakacyjnego, pozycjonując się jako jeden z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Zwieńczeniem tej pozytywnej tendencji było zasłużone zwycięstwo Warszawy w prestiżowym konkursie UE „Najlepsze Miejsca”, ugruntowując status Polski jako kierunku, który trzeba zobaczyć.
Kliknij tutaj, aby pobrać pełny raport.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.