24 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

PSA: Zaktualizuj Zoom na Macu, aby naprawić błąd, który powoduje, że mikrofon pozostaje włączony po spotkaniach

PSA: Zaktualizuj Zoom na Macu, aby naprawić błąd, który powoduje, że mikrofon pozostaje włączony po spotkaniach

Jeśli używasz Zoom na Macu, czas zaktualizować go do wersji 5.9.3. Zoom potwierdził błąd, który wydaje się powodować, że mikrofon nadal włącza się na komputerach Mac z systemem macOS Monterey nawet po opuszczeniu spotkania, co zostało po raz pierwszy zgłoszone przez nagrywać (przez 9to5Mac).

Błąd powoduje, że kontrolka mikrofonu pojawia się w systemie macOS Monterey, gdy Zoom nie jest używany.
Zrzut ekranu: Dan Seifert

Użytkownicy skarżą się na ten problem od grudnia, jak udokumentowano na Opublikuj na forum społeczności Zoom. Wielu użytkowników to zauważyło Pomarańczowa kontrolka nagrywania Pojawia się w centrum sterowania, gdy zoom nie jest używany — lampka wskaźnika to funkcja prywatności wprowadzona w Monterey, która ostrzega, gdy aplikacja korzysta z mikrofonu. To oczywiście wzbudziło pewne obawy dotyczące prywatności Zoom miał poważną lukę w prywatności na komputerach Mac w przeszłości. W 2020 roku firma wprowadzanie użytkowników w błąd co do zapewniania pełnego szyfrowania Kiedy to się wtedy nie wydarzyło.

Przedstawiciel Zoom skomentował później post, mówiąc, że Zoom „wystąpił błąd dotyczący klienta Zoom dla systemu macOS, który może wskazywać, że pomarańczowy wskaźnik świetlny nadal pojawia się po opuszczeniu spotkania, rozmowy lub webinaru”. Przedstawiciel zauważył również, że aktualizacja Zoom do wersji 5.9.3, która została wydana pod koniec stycznia, rozwiąże problem. Zoom po raz pierwszy próbował naprawić błąd w grudniowej aktualizacji 5.9.1, na przykład Informacje o wydaniu Zoom mówi „rozwiązano problem z włączaniem się wskaźnika mikrofonu, gdy nie uczestniczysz w spotkaniu w systemie macOS Monterey”, ale to rozwiązanie wydaje się nie działać dla wszystkich.

Rzecznik Zoom Matt Nagel powiedział w e-mailowym oświadczeniu do krawędź. „Zoom ustalił, że ten błąd nie spowodował transmisji danych dźwiękowych na platformę Zoom. Jak zawsze zalecamy użytkownikom zaktualizowanie klienta Zoom do najnowszej wersji.”

Jeden z moich kolegów, Dan Seifert, może potwierdzić, że aktualizacja 5.9.3 rzeczywiście naprawia błąd – przed aktualizacją pomarańczowe światło wskaźnika w Centrum sterowania i pasku menu pojawiało się, gdy Zoom był otwarty (ale nie był używany do rozmowy wideo ), a kontrolka zniknęła po pewnym czasie przed zainstalowaniem aktualizacji. Możesz zaktualizować Zoom na komputerze Mac, otwierając klienta stacjonarnego Zoom, klikając swoje zdjęcie profilowe w prawym górnym rogu okna i wybierając opcję „Sprawdź dostępność aktualizacji”. Zoom automatycznie sprawdzi i zainstaluje najnowszą aktualizację.