Grupa Muszkieterów, polski oddział francuskich Les Mousquetaires, do końca roku zbliży się do 10 mld zł (2,07 mld euro) sprzedaży, powiedział jej dyrektor generalny Marc Derment. powiedział.
Grupa zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché w Polsce w pierwszych trzech kwartałach osiągnęła przychody na poziomie 7,16 mld zł (1,48 mld euro), a jej ekspansja trwa.
Ciągły rozwój
„Rośniemy coraz bardziej agresywnie z miesiąca na miesiąc” – skomentował Dherment, dodając, że przychody osiągnięte w pierwszych dziewięciu miesiącach roku były „mocnym fundamentem” dla biznesu.
Dział spożywczy grupy Intermarché odnotował przychody w wysokości 4,41 mld zł (910 mln euro) w okresie dziewięciu miesięcy, co oznacza wzrost o 13% rok do roku.
Ekspansja w Proximity Channel
Grupa planuje rozszerzyć działalność na kanał zbliżeniowy, „pracę w toku”, aby w nadchodzących latach Intermarsey stał się piątym co do wielkości sklepem spożywczym w Polsce.
Pilotażowy projekt sąsiedztwa ze sklepami o powierzchni od 500 do 600 metrów kwadratowych planowany jest na początek 2023 roku.
Grupa rozszerza swoją ofertę e-commerce o kolejne sklepy oferujące usługi „drive-thru”, aw przyszłym roku planuje zmodernizować swoją stronę internetową i program lojalnościowy.
Z kolei należąca do grupy sieć domów i ogrodów Bricomarché odnotowała przychody w wysokości 2,75 mld zł (570 mln euro) w pierwszych dziewięciu miesiącach roku, co zdaniem Muszkieterów uczyni ją trzecią co do wielkości siecią DIY w kraju.
Przez wiadomość Reutersedytowany przez ESM. Dalej Sprzedaż detaliczna Aktualności, kliknij tutaj. Kliknij Zarejestrować Aby zarejestrować się do ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35