Miasto Salt Lake – W poniedziałek wieczorem na międzynarodowym lotnisku w Salt Lake City znaleziono zwłoki 30-letniego mężczyzny w silniku samolotu, po tym jak policja poinformowała, że w poniedziałkowy wieczór udało mu się przedostać na pas startowy.
We wtorek policja w Salt Lake zidentyfikowała mężczyznę jako Kylera Effingera z Park City, który miał bilet na samolot do Denver w Kolorado.
Według policji w Salt Lake dochodzenie rozpoczęło się, gdy kierownik sklepu zadzwonił do centrum kontroli lotniska o godzinie 21:52 i zgłosił „zakłócenie z udziałem pasażera” po bezpiecznej stronie terminala.
Trwa ustalanie szczegółów dotyczących sklepu i tego, co robił pasażer.
Według Departamentu Lotnisk Salt Lake City Effinger skorzystał z drzwi wyjściowych, aby dostać się na lotnisko i pobiegł na południowy kraniec zachodniego pasa startowego lotniska, gdzie trwały prace odladzające.
Tymczasem lot Delta nr 2348 z Salt Lake City do San Francisco — Airbusem A220-100 — miał odlecieć o 21:30.
Jak podaje Delta, samolot, na którym znajdowało się 95 pasażerów, dwóch pilotów i trzy stewardesy, musiał zawrócić do bramki, a lot został odwołany, ponieważ Evinger znajdował się na pasie startowym na stanowisku odladzającym. Linie lotnicze. Pasażerowie zmienili rezerwację na inne loty.
Corey Buckley, pasażer lotu Delta, powiedział, że samolot leciał w celu usunięcia lodu, gdy nagle się zatrzymał.
„To było jak toczenie się, jak krzyczenie, żeby się zatrzymać, jak hamulce. Podszedł pilot (przez interkom) i powiedział, że miało miejsce jakieś zdarzenie związane z bezpieczeństwem i że na pasie startowym wokół nas szukali faceta. To brzmiało jak milion sytuacji awaryjnych. pojazdy i pojazdy policyjne nadjechały z krzykiem” – powiedział Buckley. W stronę samolotu.
„Ponieważ nic nie jest ważniejsze niż bezpieczeństwo naszych klientów i ludzi, Delta w pełni współpracuje we wszystkich dochodzeniach prowadzonych przez organy lotnicze i organy ścigania” – stwierdziła Delta w oświadczeniu.
Około godziny 22:08 policja i pracownicy lotniska znaleźli mężczyznę w silniku samolotu lecącego do San Francisco. Rzecznik SLCPD Brent Weisberg powiedział, że według wstępnych doniesień silniki zostały zatrzymane, gdy zlokalizowano mężczyznę.
Później wyjaśniono, że funkcjonariusze natychmiast poprosili kontrolerów ruchu lotniczego o wyłączenie silników, Weisberg powiedział jednak, że silniki „nadal się obracały, ale dokładna faza pracy silników jest nadal badana”.
„Na podstawie szkolenia, doświadczenia i obserwacji funkcjonariuszy uznano, że istnieją pewne przesłanki wskazujące, że użycie naloksonu mogło być właściwe” – powiedział Weisberg. „Nalokson stosuje się w celu odwrócenia i zatrzymania skutków przedawkowania opioidów i pomimo podania leku i innych działań ratujących życie, w tym resuscytacji krążeniowo-oddechowej, mężczyzna zmarł na miejscu”.
Weisberg powiedział, że lekarz sądowy przeprowadzi pełny raport toksykologiczny w celu ustalenia przyczyny śmierci.
Trwa dochodzenie w sprawie katastrofy, a władze lotniska oświadczyły, że współpracują z Federalną Administracją Lotniczą, Krajową Radą Bezpieczeństwa Transportu, policją w Salt Lake City i Administracją Bezpieczeństwa Transportu.
Później we wtorek po południu SLCPD wydało oświadczenie zawierające więcej szczegółów i harmonogram, biorąc pod uwagę zainteresowanie opinii publicznej wydarzeniami:
O godzinie 21:56 dyspozytorzy powiadomili funkcjonariuszy SLCPD, że mężczyzna wyszedł wyjściem awaryjnym wewnątrz komisariatu. Funkcjonariusze SLCPD zaczęli kierować się w ostatnie znane miejsce pobytu mężczyzny, przybyli około minuty później i zaczęli pieszo sprawdzać okolicę.
O godzinie 21:57 dyspozytorzy przekazali funkcjonariuszom SLCPD opis ubioru mężczyzny.
O 21:59 funkcjonariusze SLCPD zgłosili, że sprawdzili ostatnią znaną lokalizację mężczyzny, ale nie udało im się go znaleźć. Funkcjonariusze SLCPD kontynuowali poszukiwania.
O godzinie 22:02 dyspozytorzy przekazali aktualne informacje o lokalizacji mężczyzny.
O godzinie 22:03 dyspozytorzy powiadomili funkcjonariuszy SLCPD o tożsamości mężczyzny na podstawie wstępnych informacji uzyskanych od urzędników lotniska.
O godzinie 22:04 funkcjonariusze SLCPD otrzymali informację od pracowników lotniska, że pilot zgłosił, że widział mężczyznę.
O godzinie 22:05 funkcjonariusze SLCPD poprosili o powiadomienie Wieży Kontroli Ruchu Lotniczego FAA o incydencie.
O godzinie 22:06 funkcjonariusze SLCPD i Airport Operations znaleźli na jednym z pasów startowych lotniska przedmioty osobiste, w tym odzież i buty.
O godzinie 22:07 dyspozytorzy powiadomili funkcjonariuszy SLCPD, że mężczyzna znajdował się na jednej z platform odladzających lotniska.
O godzinie 22:08 dyspozytorzy powiadomili funkcjonariuszy SLCPD, że mężczyzna znajdował się pod samolotem i miał dostęp do silnika. Funkcjonariusze SLCPD poprosili kontrolerów ruchu lotniczego FAA o powiadomienie pilota o wyłączeniu silników samolotu.
O 22:08 funkcjonariusze SLCPD przybyli i znaleźli częściowo nieprzytomnego mężczyznę w silniku zamontowanym na skrzydle zajętego samolotu komercyjnego na platformie odladzającej. Silniki samolotu pracowały. Konkretna faza pracy silnika jest nadal badana.
O godzinie 22:09 funkcjonariusze SLCPD i Airport Operations wyciągnęli mężczyznę z maski wlotu silnika, zabezpieczyli miejsce zdarzenia, rozpoczęli akcję ratunkową i wezwali pogotowie ratunkowe.
O godzinie 22:15 kontynuowano akcję ratującą życie, obejmującą resuscytację krążeniowo-oddechową i podanie naloksonu.
Pomimo podjętej akcji ratowniczej, mężczyzna zginął na miejscu.
Policja poinformowała, że do czasu sekcji zwłok nie będzie ujawniana żadnych dalszych informacji.
Składka: Pat Revie, KSL.com
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii