Canal + i BBC Studios (BBCS) zgodziły się na remake brytyjskiej wersji programu komediowego Office in Poland.
W takim przypadku polska wersja biura dołączy do innych przeróbek w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chile, Czechach, Francji, Niemczech, Izraelu, Szwecji, Finlandii i Indiach.
Produkcja najnowszego remake’u filmu dokumentalnego w stylu Fly-On-the-Wall rozpoczęła się 4 lipca. Dwunastoodcinkowy serial zostanie wyemitowany jesienią tego roku w Canal + i na stronie internetowej nadawcy telewizyjnego.
Pochodzi po oryginalnej wersji, napisanej i wyreżyserowanej przez Ricky’ego Kerwaisa i Stephena Merchanta, która po raz pierwszy została wyemitowana w Wielkiej Brytanii 20 lat temu w tym miesiącu.
Polska adaptacja, wyreżyserowana przez Magiza Bosniaka, a wyprodukowana przez Dorotę Cosmikę Kage i Johna Kobyskiego, stanie w podwarszawskiej firmie produkującej wodę butelkowaną.
Centralną postacią jest David Brent Mike, grany przez Piotra Pollocka, zaabsorbowanego sobą człowieka, który domaga się uwagi i pochwał. Kiedy firma zostaje przejęta przez nowego właściciela, a pracownicy zaczynają martwić się o swoją pracę, Mikey jest jedyną nadzieją.
W lokalnym serialu pojawi się także nowa główna postać kobieca Patrickza, grana przez Vanessę Alexander, która chce wprowadzić zmiany i nowość do firmy i stać się silnym przeciwnikiem Micahsa.
Wiceprezes ds. programowych Canal + Polska. Makorsatta Czech powiedział: „Zdecydowaliśmy się na wersję lokalną, ponieważ dążymy do innowacyjnych, zaskakujących i odważnych treści. Oryginał miał wszystko – globalne nagłówki dobrze przekładają się na każdą organizację na całym świecie – a podczas epidemii tęsknimy za normalnym, biurowym życiem i dostrzegamy jego dziwność z pewną nostalgią. ”
Starszy wiceprezes ds. sprzedaży projektów w BBC Studio Andre Renat dodał: „Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak zespół odmieni życie biurowe polskiej publiczności w XXI wieku. Jestem pewien, że po zeszłym roku wszyscy trochę tęsknimy za życiem biurowym i mam nadzieję, że w przyszłości powstanie więcej lokalnych „biur”. ”
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35