Fuzja HBO Max i Discovery Plus ma na celu zmniejszenie strat abonentów dzięki szerokiej ofercie, która ma „coś dla każdego w domu” – powiedział Jan-Brik Peret, prezes globalnego nadawania w Warner Bros. Odkrycie. Firma zaproponowała też pomysł darmowej usługi streamingu, która byłaby wspierana przez reklamy.
Firma planuje uruchomić zintegrowaną usługę przesyłania strumieniowego w Stanach Zjednoczonych latem przyszłego roku, a następnie w Ameryce Łacińskiej jeszcze w tym samym roku. Europa i region Azji i Pacyfiku pójdą w ich ślady w 2024 r.
Celem Warner Bros. będzie. 130 milionów abonentów Discovery 2025 płaci ponad 40-procentowy wzrost z 92 milionów abonentów HBO Max i Discovery Plus. Netflix powiedział w zeszłym miesiącu, że ma 220 milionów płatnych abonentów na całym świecie. Disney Plus powiedział w maju, że ma około 138 milionów subskrybentów na całym świecie.
Perrett powiedział Warner Bros. Discovery będzie dążyć do tego, aby nowa usługa przesyłania strumieniowego była opłacalna w Stanach Zjednoczonych w 2024 r., a globalna branża nadawcza wygenerowała do 2025 r. przychód w wysokości 1 miliarda dolarów. Nie ogłoszono nazwy ani systemu cen dla nowej usługi.
Powstaje Warner Bros. Odkrycie w kwietniu, kiedy WarnerMedia AT&T i Discovery zakończyły fuzję, zaczynając od kilku 55 miliardów dolarów zadłużenia. Ponieważ zespół Zaslav chce konkurować z takimi jak Netflix i Disney i przejść na rentowność, anulował również niektóre starsze projekty – na przykład, gdy wypadł z biznesu CNN Plus w kwietniuNiecały miesiąc po uruchomieniu usługi.
Podczas czwartkowej rozmowy o zarobkach Zaslav zapewnił również, że odkrycie Warner Bros. spowodowałoby „strategiczne przesunięcie” od publikowania filmów bezpośrednio do emisji, mówiąc, że takie podejście ma na dłuższą metę mniejsze znaczenie finansowe niż publikowanie filmów w kinach. „Pomysł, aby te drogie filmy trafiały bezpośrednio do transmisji na żywo, nie możemy znaleźć na to argumentu ekonomicznego” – powiedział.
Oświadczenia te pojawiły się po tym, jak inwestor zapytał, dlaczego firma anulowała wydanie „Dziewczyna nietoperz.” Film o wartości 90 milionów dolarów — z Leslie Grace w roli tytułowej i Michaelem Keatonem w roli Batmana ponad 30 lat po tym, jak po raz pierwszy założył czepek — jest pakowany razem z Wonder Twins i Scoob!: Holiday Haunt dzięki Warner Bros. Nowa strategia Discovery.
Anulowanie może również pozwolić na potencjalny odpis podatkowy, zgodnie z A Różne raportyI chodź w środku uskarżanie się Użytkownicy HBO Max zgłosili, że niektóre programy zostały nagle usunięte z usługi.
„Skupimy się na scenie” – powiedział Zaslav. „A kiedy wprowadzamy filmy kinowe do HBO Max, okazuje się, że mają o wiele większą wartość”.
„Irytująco skromny fan sieci. Pisarz. Alkoholowy geek. Namiętny odkrywca. Rozwiązujący złe problemy. Nieuleczalny ekspert od zombie”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Festiwal Filmowy w Wenecji rozpocznie się pokazem Soku z żuka w reżyserii Jenny Ortegi
Nikki Glaser jest gospodarzem Złotych Globów 2025