15 listopada, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Nowy szef gildii kierowców może rozpocząć największy strajk od dziesięcioleci

Nowy szef gildii kierowców może rozpocząć największy strajk od dziesięcioleci

O’Briena, Opisał siebie jako „wojownika”, Obiecuje zająć twardsze stanowisko wobec pracodawców niż jego poprzednik. Może to doprowadzić do strajku największego związku zawodowego w kraju, gdy UBS (UBS) Umowa wygasa 31 lipca 2023 roku.

Jeśli tak się stanie, będzie to największy i najbardziej destrukcyjny strajk w kraju od kilkudziesięciu lat.

Związek kierowców kierowców nie może już dłużej dławić krajowego systemu transportu ciężarowego, jak to miało miejsce w latach 60., kiedy kierował nim ojciec Hoffy. Ale nadal zatrudnia 327 000 pracowników w UPS, największej w kraju firmie zarządzającej transportem i transportem.

Wygląda na to, że O’Brien psuje walkę. „Nie wchodź w żadną sytuację, w której chcesz strajku”, powiedział w tym tygodniu CNN Business. „Ale ci pracodawcy muszą zrozumieć, że w razie potrzeby nie będziemy się bać pociągnąć za spust”.

wskazując na Standardowe zarobki UPS oraz fundusz strajkowy o wartości 350 milionów dolarów, aby przedyskutować dynamikę nadchodzących rozmów i negocjacje, które sam zamierza prowadzić, czego jego poprzednicy nie zrobili.

„UPS odniósł sukces”, powiedział O’Brien. „Będziemy budować na tym sukcesie”. „Ludzie są zmęczeni widząc, jak te firmy zarabiają miliardy i nie dzielą się bogactwem”.

Pomimo rekordowych zysków UPS twierdzi, że potrzebuje konkurencyjnej umowy

UPS nie skomentował bezpośrednio stanowiska O’Briena, ale powiedział, że firma wierzy, że może znaleźć sposób na współpracę ze związkiem.

„UPS i Teamsters współpracują ze sobą od prawie 100 lat, aby sprostać potrzebom pracowników UPS, klientów i społeczności, w których żyjemy i pracujemy” — podała firma w oświadczeniu dla CNN Business. „Wierzymy, że nadal będziemy znajdować wspólną płaszczyznę z Teamsterami i osiągnąć porozumienie, które jest dobre dla wszystkich zaangażowanych”.

Oświadczenie firmy wydaje się wskazywać, że nie zgodzi się ona na wycofanie niektórych swoich zdobyczy z poprzednich dziesięcioleci, które zdenerwowały krytyków przywództwa Teamster, takich jak O’Brien, takich jak dwupoziomowy system wynagrodzeń dla niektórych członków związków zawodowych w UPS.

„Branża dostaw i logistyki staje się coraz bardziej konkurencyjna. Podczas negocjacji skupimy się na uzgodnieniu kontraktu, który zapewni UPS elastyczność niezbędną do utrzymania wiodącego w branży rejestru niezawodnych usług” – dodała firma.

„prawie pewny” cios

Niektórzy zewnętrzni obserwatorzy uważają, że strajk UPS w przyszłym roku jest nieunikniony.

„Nie mam kryształowej kuli, ale dopóki UPS nie przeczyta napisów na ścianie, prawie na pewno dojdzie do strajku”, powiedział Todd Vachon, profesor nadzwyczajny i dyrektor ds. edukacji zawodowej na Uniwersytecie Rutgers.

Vachon wskazuje na inne niedawne strajki, gdy robotnicy odrzucali lukratywne, pryncypialne porozumienia między kierownictwem związkowym a kierownictwem firmy.

W zeszłym roku około 10 000 członków związku United Auto Workers Głosowali dwa razy Takie umowy są u producenta sprzętu rolniczego i budowlanego John Deere i spółka (DE)tak jak ta firma Zgłoś rekordowe zarobki. Członkowie gildii strajkowali przez pięć tygodni, zanim w końcu zaakceptuj ofertę To dało im natychmiastową 10% podwyżkę, 8500 dolarów premii za podpisanie umowy, dodatkowe stałe podwyżki, płatności ryczałtowe i wzrost kosztów utrzymania.
„Myślę, że te nadchodzące rozmowy UPS są w dużej mierze zgodne z John Deere” – powiedział Vachon. Wybory O’Briena Najnowsza oznaka wzrostu wojowniczość wśród zwykłych członków związkuon dodał.

Obecna umowa UPS została sporządzona w 2018 r. ze względu na sprzeciw 54% pracowników, którzy głosowali przeciwko niej. Ówczesne przepisy unijne pozwoliły na wejście w życie umowy Jeżeli w głosowaniu zatwierdzającym uczestniczy mniej niż dwie trzecie wszystkich członków.

Praca napina mięśnie, jak wykorzystać wskazówki od pracodawców dla pracowników
Niepopularna umowa była głównym czynnikiem w Wybory O’Briena W listopadzie. Pokonał kandydata wspieranego przez Hoffę po tym, jak Hoffa zdecydował się nie kandydować na kolejną kadencję.

Brązowe ciężarówki generują 6% PKB USA

Cios dla UPS byłby wystarczająco duży, aby zniszczyć część całej gospodarki USA. UPS szacuje, że jego ciężarówki generują ponad 6% PKB Stanów Zjednoczonych, co jest najszerszą miarą aktywności gospodarczej kraju. Firma obsługuje również 2% światowego PKB.

UPS znacznie się rozwinął od czasu ostatniego, 16-dniowego strajku w 1997 r., kiedy związek reprezentował 180 000 pracowników. Według statystyk Departamentu Pracy było to największe zwolnienie w Stanach Zjednoczonych od 30 lat.

Strajk UPS będzie teraz największym od dziesięcioleci – i być może największym w historii strajkiem USA przeciwko jednej firmie.

Przeszłość O’Briena bardzo różni się od historii Jamesa Hoffy, który był prawnikiem związkowym, zanim został prezydentem. O’Brien to kierowca czwartej generacji, który dołączył do federacji w wieku 18 lat jako kierowca ciężkiego sprzętu w rejonie Greater Boston.

„Jedną rzeczą jest to, że będziemy mieli kapitana, który przebił się przez szeregi i akta” ​​– powiedział O’Brien zapytany o największą różnicę między nim a jego poprzednikiem.

O’Brien jest zadowolony z ostatnich oznak siły w amerykańskim ruchu robotniczym i uważa, że ​​obecne środowisko prawdopodobnie stanie się punktem zwrotnym w stosunkach pracy z zarządzaniem po latach akceptacji przez związki ustępstw, takich jak dwupoziomowy system płac.

„Istnieje chęć walki z prezydentem” – powiedział O’Brien. „[Workers] Chcą zbierać owoce swojej pracy, a nie być ofiarą zysków bilansowych”.