Nowy JorkScreach z siedzibą w NFL i brytyjskim serwisem do transmisji na żywo zawarły dwuletnią umowę na dostarczanie treści bezpośrednio do centrów handlowych w całej Polsce.
Umowa rozszerza potencjalny zasięg NFL do 43 000 barów, kawiarni, hoteli i restauracji w Polsce i będzie transmitować prawie 80 meczów NFL, w tym Super Bowl LVI, z Los Angeles w lutym 2022 roku.
Oparta na chmurze technologia Screech umożliwia im strumieniowe przesyłanie treści w jakości HD na telewizory za pomocą aplikacji lub prostego sprzętu typu plug and play bez połączenia telewizji satelitarnej lub kablowej.
Schreich ma również możliwość reklamy na ekranie, która pozwala witrynom zamienić swoje ekrany telewizyjne w platformę reklamową, którą mogą wykorzystać do zwiększenia sprzedaży i generowania zwiększonych przychodów z reklam.
W Polsce jest 43 tys. galerii handlowych, z czego 19 tys. to puby i tawerny – oraz kultura społeczna przyjaciół razem w jednym drinku. Polacy odbyli w 2019 roku ponad 551 milionów odwiedzin w barze lub pubie.
Ponieważ sezon zasadniczy NFL 2021 rozpocznie się 9 września, Screech będzie transmitować kilka świetnych meczów na żywo w każdą niedzielę o 19:00 czasu polskiego.
Samir Babri, dyrektor zarządzający NFL International Media, powiedział: „Zwiększenie popularności NFL i liczby naszych fanów na całym świecie jest dla nas kluczowym celem strategicznym. Docieranie do nowych odbiorców na nowych rynkach ma kluczowe znaczenie – a nasza umowa z Screen Reach umożliwia nam właśnie to. Schreich pozwoli tysiącom polskich fanów sportu wyrazić emocje i dramaturgię akcji NFL na żywo.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35