17 grudnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Nawet Gmail ma teraz niebieskie czeki

jest wprowadzenie funkcji, która ma pomóc Ci dowiedzieć się, czy nadawca jest autentyczny, czy też może być oszustem. Gdy otrzymasz wiadomość e-mail od firmy, której tożsamość została zweryfikowana, zobaczysz niebieski znacznik wyboru obok nazwy firmy w skrzynce odbiorczej.

Checkmark Refresh to najnowsza implementacja technologii Brand Indicators for Message Identification (BIMI) firmy Google. Google uruchomił. Początkowo umożliwiało to markom, które zostały zarejestrowane w BIMI, umieszczanie zatwierdzonych logo w swoich e-mailach. Być może niebieski czek jest wyraźniejszą wskazówką, że nadawca jest legalny.

Gdy najedziesz kursorem myszy na niebieski znacznik wyboru w Gmailu, zobaczysz wyskakujące okienko z napisem „Nadawca tego e-maila zweryfikował własność [the domain was sent from] I logo na zdjęciu profilowym. Wyskakujące okienko zawiera łącze, które przekierowuje do strony z dodatkowymi informacjami.

Google

„Silne uwierzytelnianie wiadomości e-mail pomaga użytkownikom i systemom bezpieczeństwa poczty e-mail identyfikować i powstrzymywać spam, a nadawcom zwiększać zaufanie do marki”. . „To zwiększa zaufanie do źródeł poczty e-mail i zapewnia czytelnikom wciągające wrażenia, tworząc lepszy system poczty e-mail dla wszystkich”. Ta funkcja powinna być dostępna dla wszystkich użytkowników do końca tygodnia, a administratorzy obszaru roboczego mogą to zrobić do ich firmy.

Miło jest widzieć, jak firma przywraca element zaufania do niebieskiego czeku, który kiedyś był bardzo wyraźną wskazówką, że osoba, marka lub firma po drugiej stronie to prawdziwa okazja. W przeciwieństwie do pewnej innej firmy, Google przynajmniej nie wydaje się być jej właścicielem ani używać jej do uzyskiwania większych przychodów od użytkowników w tym procesie.