19 kwietnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

MLB do produkcji i transmisji meczów Padres

MLB do produkcji i transmisji meczów Padres

Major League Baseball będzie produkować i dystrybuować wszystkie krajowe mecze San Diego Padres od środy, 31 maja, kiedy Padres zmierzą się z Miami Marlins o 18:40 EST / 15:40 PT. Nowa aranżacja, która daje fanom możliwość oglądania w telewizji lub transmisji cyfrowej, rozszerza zasięg gier Padres z około 1,130 miliona domów do około 3,264 miliona domów w regionie telewizji domowej Padres. Wzrost o 2,131 miliona domów oznaczał wzrost dostępu o +189%.

Począwszy od 31 maja, fani w strefie domowej telewizji Padres będą mogli oglądać mecze w linearnej telewizji wymienionej w następujący sposób: Ojcowie San Diego Na następujących kanałach:

W wyniku nowej umowy fani Padres mogą teraz uzyskać nową subskrypcję transmisji strumieniowej dla konsumentów za 19,99 USD miesięcznie lub 74,99 USD na resztę sezonu, rejestrując się na MLB.TV. Ten program jest przeznaczony tylko dla fanów Padres w regionie Home Television klubu i jest oddzielną usługą od niedostępnego na rynku pakietu MLB.TV. Oferując po raz pierwszy możliwość transmisji na żywo w MLB.TV na terenie klubu, MLB jest w stanie znieść awarię gier Padres, które wcześniej były dystrybuowane do Bally Sports San Diego. Fani mogą również znaleźć więcej informacji na temat dostępności gier Padres na stronie Padres.com/tunein.

Aby przejście było jak najbardziej wygodne dla fanów, mecze Padres rozgrywane do niedzieli, 4 czerwca, będą dostępne za darmo po zalogowaniu się MLB na MLB.com, Padres.com oraz w aplikacjach MLB na urządzeniach mobilnych i połączonych.

„Jak wspomniał wcześniej komisarz Manfred, Major League Baseball jest gotowa do produkcji i dystrybucji gier Padres wśród fanów na całym terytorium Padres” — powiedział Noah Garden, dyrektor ds. przychodów MLB. „Chociaż jesteśmy rozczarowani, że Diamond Sports Group nie wywiązała się z umowy zawartej z klubem, korzystamy z okazji, aby zmienić model dystrybucji, usunąć przerwy w dostawie prądu z lokalnych meczów, ulepszyć transmisje telewizyjne i rozszerzyć zasięg gier Padres o więcej ponad dwa miliony domów”.

READ  Liverpool czeka na ocenę stanu zdrowia Mohameda Salaha – Jurgena Kloppa

„Dzięki sile Major League Baseball i Padres pracujemy nad podniesieniem jakości transmisji meczów dla wszystkich fanów Padres” – powiedział lokalnym mediom Billy Chambers, wiceprezes wykonawczy MLB. „Nowa technologia, lepsza jakość obrazu i większy zasięg to tylko niektóre elementy, nad którymi pracujemy, aby każdego wieczoru lepiej opowiadać historię”.

„Przygotowywaliśmy się na ten bezprecedensowy moment” – powiedział dyrektor generalny Padres, Eric Gruebner. „The Padres są zachwyceni, że jako pierwszy zespół nawiązali współpracę z Major League Baseball, aby zaoferować opcję przesyłania strumieniowego bezpośrednio do konsumenta za pośrednictwem MLB.TV bez przerw w dostawie prądu, jednocześnie utrzymując naszą dystrybucję na rynku z tradycyjnymi dostawcami telewizji kablowej i satelitarnej. Nasi fani będą zachwyceni mają teraz bezprecedensowy dostęp do gier Padres za pośrednictwem platform cyfrowych i tradycyjnych w całym San Diego i poza nim”.

Główni spikerzy telewizyjni The Padres, Don Orcelo, Mark Grant i Bob Scanlan, będą nadal pełnić swoje obecne role, podczas gdy zespół radiowy fanów 97,3 pozostanie na miejscu, a Jesse Agler i Tony Gwen Jr. . Fani mogą nadal oczekiwać najwyższej jakości transmisji meczów Padres, napędzanych doświadczeniem Major League Baseball w produkcji i dystrybucji meczów na żywo. Od 2009 roku Major League Baseball jest właścicielem i operatorem MLB Network, która przez 15 sezonów produkowała mecze na żywo, była chwalona za swoje treści i zdobyła 41 National Sports Emmy Awards w 13 różnych kategoriach. Major League Baseball była pierwszą profesjonalną ligą sportową, która 26 sierpnia 2002 r. transmitowała mecz sezonu regularnego na żywo. W zeszłym sezonie fani baseballu transmitowali na żywo ponad 11 miliardów minut meczów i treści baseballowych w MLB.TV, co jest rekordem dla usługi, która jest na dobrej drodze do ponownego upadku. kolejny w 2023 r.

READ  Słaba rekrutacja Deiona Sandersa stwarza poważny problem w budowie Kolorado