Hipermarket LuLu uruchomił promocję „Smak Polski” w swoich oddziałach na terenie Kataru. Trwający do 1 marca „Smak Polski” to wyjątkowe święto kulturalno-kulinarne, podczas którego prezentowane są różnorodne polskie produkty spożywcze, od owoców po nabiał.
Wystrój o tematyce polskiej dodaje kolorytu świątecznej atmosferze. Ceremonii otwarcia, która odbyła się w placówce LuLu Pearl Island, przewodniczył Ambasador RP Janusz Janke, w obecności dr Mohameda Altafa, Dyrektora Międzynarodowego Grupy Lulu oraz polskiej delegacji.
Restauracja Polka, pierwsza polska restauracja w Katarze, w swoim kiosku oferowała gotowanie na żywo i próbki tradycyjnych polskich potraw. Przemawiając na ceremonii otwarcia, Ambasador Jahnke podziękował Lulu Group za zainicjowanie działań mających na celu organizację promocji „Smaki Polski”, promującej polskie produkty w Katarze.
„Ta promocja podkreśla współpracę Polski z Grupą Lulu. Promocja jest znacząca, ponieważ ukazuje bogactwo polskiego sektora spożywczego i rolnego. Polska znana jest z wysokiej jakości produktów mlecznych i smaku. Polska ma ich wiele w Lulu. Lulu Poland potrafi przyciągać kupujących i łatwo docierać do klientów. To świetne miejsce do sprzedaży produktów” – powiedział ambasador Gulf Times.
Jahnke powiedział, że jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Katarze, dzięki której goście z Polski mogą poznać polską kuchnię. Wyrażając nadzieję, że promocja Taste of Poland otworzy nowe drzwi dla polskich produktów do Kataru i na Bliski Wschód, Janke powiedział, że Polsce zależy na dalszym wzmacnianiu swoich więzi z Lulu w regionie, aby znaleźć rynek zbytu dla produktów spożywczych. „Katar jest dla Polski ważnym rynkiem i bramą do rynku regionalnego. Mamy nadzieję wykorzystać potencjał rynku regionalnego do poszerzenia obszarów współpracy z Grupą Lulu i agencjami rządowymi oraz wprowadzić do regionu więcej produktów” – dodał. – powiedział, dodając, że takie inicjatywy byłyby korzystne dla rolników i firm w Polsce.
podczas mówienia Czasy Zatoki PerskiejDr Altaf powiedział, że LuLu jest zachwycone możliwością prezentowania polskich produktów i że smak Polski jest strategicznym krokiem w kierunku planów ekspansji Lulu w regionie Europy Środkowej.
„Obecnie jesteśmy obecni w różnych krajach Europy. Jesteśmy pierwszą międzynarodową siecią handlową, która postawiła stopę w regionie Morza Bałtyckiego. Pomysł Lulu zakłada rozpoczęcie od Polski, która jest rozwijającym się ośrodkiem produkcji żywności. Kraj ten jest jasną gwiazdą pod względem produkcji” – zapowiedział, dodając, że będzie ich więcej. Przez lata Lulu będzie uzupełniać promocję Taste of Poland.
Dr Altaf zauważył, że promocja była kontynuacją ubiegłorocznej wizyty delegacji Lulu w Polsce i zapowiedzią przyszłych działań. „LuLu rozwija się także w Polsce, planując utworzenie centrów zaopatrzenia i eksportu. Współpracujemy z kilkoma krajami europejskimi, w których grupa tworzy jednostki zaopatrzenia i przetwórstwa żywności. Zapewnia to dostępność żywności, nieprzerwane dostawy i stabilne ceny na rynku.
Dyrektor Międzynarodowy Grupy Lulu powiedział, że Lulu chętnie wdraża innowacyjne inicjatywy na rzecz lokalnych przedsiębiorstw produkcyjnych i rolników w Katarze i na całym świecie. „Lulu robi wszystko, co w jego mocy, aby zapewnić globalne bezpieczeństwo żywnościowe, jednocześnie rozwijając skrzydła w wielu regionach” – powiedział.
W ramach promocji zaprezentowano szeroką gamę produktów renomowanych polskich marek, w tym ekskluzywne produkty sprowadzone specjalnie na wydarzenie. Grupa LuLu podpisała dwa protokoły ustaleń z polskimi agencjami rządowymi Portem Lotniczym Olsztyn Mazury oraz Polską Agencją Inwestycji i Handlu, jeszcze bardziej cementując swoje zaangażowanie w regionie Europy Środkowej. Zgodnie z pierwszym protokołem ustaleń Lulu utworzy na lotnisku Olsztyn Mussoorie obiekt, w którym będzie odbierany, pakowany i eksportowany świeże produkty, takie jak jabłka, jagody, sery, mięso i inne pakowane produkty spożywcze do regionu MENA, Indii i na Daleki Wschód. Drugie Memorandum of Understanding z Polską Agencją Inwestycji i Handlu usprawni procesy inwestycyjne i operacyjne Grupy Lulu w Polsce, otwierając nowe możliwości w różnych sektorach biznesowych.
Wystrój o tematyce polskiej dodaje kolorytu świątecznej atmosferze. Ceremonii otwarcia, która odbyła się w placówce LuLu Pearl Island, przewodniczył Ambasador RP Janusz Janke, w obecności dr Mohameda Altafa, Dyrektora Międzynarodowego Grupy Lulu oraz polskiej delegacji.
Restauracja Polka, pierwsza polska restauracja w Katarze, w swoim kiosku oferowała gotowanie na żywo i próbki tradycyjnych polskich potraw. Przemawiając na ceremonii otwarcia, Ambasador Jahnke podziękował Lulu Group za zainicjowanie działań mających na celu organizację promocji „Smaki Polski”, promującej polskie produkty w Katarze.
„Ta promocja podkreśla współpracę Polski z Grupą Lulu. Promocja jest znacząca, ponieważ ukazuje bogactwo polskiego sektora spożywczego i rolnego. Polska znana jest z wysokiej jakości produktów mlecznych i smaku. Polska ma ich wiele w Lulu. Lulu Poland potrafi przyciągać kupujących i łatwo docierać do klientów. To świetne miejsce do sprzedaży produktów” – powiedział ambasador Gulf Times.
Jahnke powiedział, że jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Katarze, dzięki której goście z Polski mogą poznać polską kuchnię. Wyrażając nadzieję, że promocja Taste of Poland otworzy nowe drzwi dla polskich produktów do Kataru i na Bliski Wschód, Janke powiedział, że Polsce zależy na dalszym wzmacnianiu swoich więzi z Lulu w regionie, aby znaleźć rynek zbytu dla produktów spożywczych. „Katar jest dla Polski ważnym rynkiem i bramą do rynku regionalnego. Mamy nadzieję wykorzystać potencjał rynku regionalnego do poszerzenia obszarów współpracy z Grupą Lulu i agencjami rządowymi oraz wprowadzić do regionu więcej produktów” – dodał. – powiedział, dodając, że takie inicjatywy byłyby korzystne dla rolników i firm w Polsce.
podczas mówienia Czasy Zatoki PerskiejDr Altaf powiedział, że LuLu jest zachwycone możliwością prezentowania polskich produktów i że smak Polski jest strategicznym krokiem w kierunku planów ekspansji Lulu w regionie Europy Środkowej.
„Obecnie jesteśmy obecni w różnych krajach Europy. Jesteśmy pierwszą międzynarodową siecią handlową, która postawiła stopę w regionie Morza Bałtyckiego. Pomysł Lulu zakłada rozpoczęcie od Polski, która jest rozwijającym się ośrodkiem produkcji żywności. Kraj ten jest jasną gwiazdą pod względem produkcji” – zapowiedział, dodając, że będzie ich więcej. Przez lata Lulu będzie uzupełniać promocję Taste of Poland.
Dr Altaf zauważył, że promocja była kontynuacją ubiegłorocznej wizyty delegacji Lulu w Polsce i zapowiedzią przyszłych działań. „LuLu rozwija się także w Polsce, planując utworzenie centrów zaopatrzenia i eksportu. Współpracujemy z kilkoma krajami europejskimi, w których grupa tworzy jednostki zaopatrzenia i przetwórstwa żywności. Zapewnia to dostępność żywności, nieprzerwane dostawy i stabilne ceny na rynku.
Dyrektor Międzynarodowy Grupy Lulu powiedział, że Lulu chętnie wdraża innowacyjne inicjatywy na rzecz lokalnych przedsiębiorstw produkcyjnych i rolników w Katarze i na całym świecie. „Lulu robi wszystko, co w jego mocy, aby zapewnić globalne bezpieczeństwo żywnościowe, jednocześnie rozwijając skrzydła w wielu regionach” – powiedział.
W ramach promocji zaprezentowano szeroką gamę produktów renomowanych polskich marek, w tym ekskluzywne produkty sprowadzone specjalnie na wydarzenie. Grupa LuLu podpisała dwa protokoły ustaleń z polskimi agencjami rządowymi Portem Lotniczym Olsztyn Mazury oraz Polską Agencją Inwestycji i Handlu, jeszcze bardziej cementując swoje zaangażowanie w regionie Europy Środkowej. Zgodnie z pierwszym protokołem ustaleń Lulu utworzy na lotnisku Olsztyn Mussoorie obiekt, w którym będzie odbierany, pakowany i eksportowany świeże produkty, takie jak jabłka, jagody, sery, mięso i inne pakowane produkty spożywcze do regionu MENA, Indii i na Daleki Wschód. Drugie Memorandum of Understanding z Polską Agencją Inwestycji i Handlu usprawni procesy inwestycyjne i operacyjne Grupy Lulu w Polsce, otwierając nowe możliwości w różnych sektorach biznesowych.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35