28 listopada (Reuters) – Według wstępnych szacunków Adobe wydatki online w Cyberponiedziałek przekroczą 12 miliardów dolarów, co będzie rekordem, ponieważ łowcy okazji łapią okazje na takie przedmioty, jak lalki Barbie, zestawy Lego, słuchawki i inteligentne zegarki Cyfrowe spostrzeżenia.
Szacuje się, że w Cyberponiedziałek, największy dzień zakupów online w Stanach Zjednoczonych, amerykańscy klienci wydadzą od 12 do 12,4 miliarda dolarów.
Oczekuje się, że znaczna część tych wydatków, około 4 miliardów dolarów, zostanie zrealizowana w godzinach 18:00–23:00 czasu wschodniego, zwłaszcza w przypadku klientów robiących zakupy w ostatniej chwili. W sumie oznaczałoby to wzrost o 9,7% w porównaniu z 11,3 miliardami dolarów wydanymi w zeszłym roku w Cyberponiedziałek.
Sprzedawcy detaliczni przekonywali zmęczonych inflacją amerykańskich klientów, aby w poniedziałek otworzyli portfele w Internecie za pomocą powiadomień push, wiadomości tekstowych i strumieniowych reklam wideo reklamujących kosmetyki, elektronikę, zabawki, odzież i inne produkty po radykalnie obniżonych cenach.
Według Adobe Analytics, który śledzi dane za pośrednictwem usługi Adobe Experience Cloud dla platform e-commerce, wydaje się, że kampania pomogła kupującym w USA, którzy do godziny 18:00 czasu wschodniego (23:00 GMT) wydali w Internecie 8,3 miliarda dolarów.
Według firmy oczekuje się, że rekordowa liczba świątecznych klientów zmagających się z niższymi cenami będzie korzystać z usług „kup teraz, zapłać później” w ramach Cyberponiedziałku, aby odciążyć swoje portfele.
„Bez względu na to, czy konsumenci utrzymają się w tym tempie, czy nie, nadal będziemy widzieć, jak wydają” – powiedziała Nancy Tingler, dyrektor generalna Laffer Tingler Investments. „Myślę, że Święta Bożego Narodzenia będą znacznie lepsze niż reklamowano”. Scottsdale w Arizonie.
Według firmy analitycznej Criteo, która śledzi sprzedaż od ponad 700 amerykańskich marek i sprzedawców detalicznych, kupujący szukają okazji od godziny 12:00 w poniedziałek, a liczba transakcji dokonanych w ciągu pierwszych 12 godzin dnia przewyższa liczbę transakcji zrealizowanych w tym samym okresie w 2022 roku. . . .
„Konsumenci są bardzo elastyczni i znaleźli sposoby na zakup prezentów i atrakcji dla swoich dzieci i zwierząt domowych” – powiedział Matthew Katz, partner zarządzający w firmie konsultingowej SSA & Company.
Jednak Walmart, Target i Home Depot należą do firm ostrzegających przed siłą konsumentów, powołując się na rosnące stopy procentowe i drenaż oszczędności gospodarstw domowych.
Charles Sizemore, dyrektor ds. inwestycji w Sizemore Capital Management, powiedział, że spodziewa się, że w nadchodzących tygodniach sprzedawcy detaliczni będą musieli dokonać dalszych cięć.
To sprawia, że martwi się o marże zysku w czasie, gdy koszty nakładów i pracy nie spadły, a kupujący pozostają selektywni. „Naprawdę sądzę, że marże spadną” w okresie świątecznym, powiedział Sizemore, którego firma posiada akcje Walmart i Target o wartości około 2 milionów dolarów.
Amazon (AMZN.O) rozpoczął od soboty promocję Cyberponiedziałku, obejmującą rabaty do 46% na niektóre urządzenia kuchenne Instant Pot, 37% zniżki na niektóre blendery Vitamix i 35% zniżki na urządzenia Amazon, w tym Amazon Fire 55 cali. telewizja.
Chcąc zdobyć udziały w rynku, Walmart obniżył ceny w niedzielny wieczór, przyłączając się do trendu wczesnych rabatów dla sprzedawców detalicznych w dni wielkich zakupów. W poniedziałek Walmart podniósł rabaty na niektóre ubrania do 60% w porównaniu do 50% oferowanych w Czarny Piątek.
(Dodatkowe raporty Siddhartha Kavala i Ariany McLemore w Nowym Jorku oraz Deborah Sophia, Aishwarya Venugopal i Ananya Maryam Rajesh w Bengaluru) Pod redakcją Davida Gregorio, Nicka Ziemińskiego, Matthew Lewisa i Lincolna Feast.
Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii