Warszawa, Polska Helios Własność Cinema Network Teraz Usunęła nowy system sprzedaży biletów na COVID-19, który wskazuje stan szczepień gościa po publicznym oburzeniu.
2 lipca 2021 r. Helios ogłosił wprowadzenie trzech etykiet na biletach w swoich kinach: „zaszczepione”, „nieotwarte” i „do 13 lat”. Firma powiedziała, że zdecydowała Powinna to robić dla bezpieczeństwa i komfortu oraz „dla wypełnienia obowiązku prawnego”. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, kina i teatry w Polsce mają wskaźnik efektywności 75% dla osób nieszczepionych. W tym zakresie nie ma osób zaszczepionych przeciwko covit i dzieci poniżej 13 roku życia.
Helios szybko wycofał się z projektu po publicznej krytyce i zapewnił media, że nie chce dzielić publiczności. „Ostatnio mieliśmy do czynienia z niewyobrażalnym atakiem nienawiści. Nawet przy najgorszych gratulacjach i groźbach, jakie otrzymaliśmy, byliśmy przytłoczeni liczbą wiadomości o ataku. Raport mówi.
W pierwszym kwartale 2021 r. Helios miał zerowy zysk wobec 93,8 mln zł w 2020 r. z powodu ustąpienia epidemii.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35