Nowe Delhi:
Według doniesień, dyrektor ds. reklamy NBCUniversal, Linda Iaccarino, prowadzi rozmowy, aby zostać nowym dyrektorem generalnym Twittera. Elon Musk powiedział w czwartek, że znalazł nowego CEO dla Twittera, ale nie podał nazwiska tej osoby.
Oto 5 faktów na temat Lindy Yaccarino:
-
Linda Iaccarino od ponad dekady współpracuje z NBCUniversal, gdzie jest orędowniczką lepszych sposobów mierzenia skuteczności reklam. Jako prezes ds. sprzedaży reklam w NBCU odegrała kluczową rolę w uruchomieniu obsługiwanej przez reklamy usługi przesyłania strumieniowego Peacock.
-
Yaccarino przepracował 19 lat w Turner Entertainment i przypisuje mu się przeciągnięcie sprzedaży reklam sieciowych w cyfrową przyszłość.
-
Jest absolwentką Penn State University, studiowała sztuki wyzwolone i komunikację.
-
Iaccarino przeprowadził wywiad z Muskiem na konwencji reklamowej w Miami w zeszłym miesiącu. Na konferencji Yaccarino zachęcał tłum do witania Muska brawami i chwalił jego etykę pracy.
-
Odejście Yaccarino byłoby kolejnym dużym ciosem dla firmy po tym, jak Comcast powiedział w zeszłym miesiącu, że dyrektor generalny NBCUniversal, Jeff Shell, odejdzie po przyznaniu się do niewłaściwego związku z kobietą w firmie, po skardze, która doprowadziła do dochodzenia.
Zostaw komentarz
„Odkrywca. Nieprzepraszający przedsiębiorca. Fanatyk alkoholu. Certyfikowany pisarz. Wannabe tv ewangelista. Fanatyk Twittera. Student. Badacz sieci. Miłośnik podróży.”
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii