Globalna sieć artykułów wyposażenia wnętrz JYSK kontynuuje ekspansję na polskim rynku i 10 kwietnia 2024 roku otworzyła swój 300. sklep. Celem jest dotarcie do 500 sklepów w Polsce.
W uroczystym otwarciu 300. sklepu w Warszawie wziął udział Rami Jensen, Prezes i Dyrektor Generalny JYSK, który wraz z dyrektorem krajowym i kierownikiem sklepu przeciął symboliczną wstęgę i zaprosił pierwszych klientów do zakupów w nowym sklepie.
„Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę dziś uczestniczyć w uroczystościach i otwarciu sklepu JYSK numer 300 w Polsce. „Ekspansja jest w naszym DNA, a jako nasz drugi co do wielkości kraj pod względem liczby sklepów, wspaniale jest widzieć, jak Polska się rozwija i oferuje klientom najlepsze oferty w kraju” – mówi Rami Jensen, prezes i dyrektor generalny JYSK.
W pierwszym sklepie 2000
Pierwszy sklep JYSK w Polsce powstał w 2000 roku w Gdańsku. Od tego czasu co roku miliony polskich klientów odwiedzają sklepy JYSK zlokalizowane w małych i dużych miastach, korzystając z wielu wspaniałych skandynawskich ofert sieci do spania i mieszkania.
„Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, dlatego ważna jest dla nas ekspansja. Dzięki nowym sklepom dajemy klientom możliwość poznania naszych produktów z pierwszej ręki, promujemy gotowe aranżacje domów oraz doradzamy klientom w wyborze najlepsze rozwiązania. Nasi pracownicy przechodzą wiele szkoleń, aby zapewnić najlepsze wsparcie każdemu klientowi i sprostać jego potrzebom. Robimy to” – mówi Piotr Padalak, dyrektor krajowy JYSK Polska.
Na lokalizację wybrano sklep nr 300 w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Warszawy, w której znajduje się wielu nowych mieszkańców. Dlatego zapotrzebowanie na produkty do dekoracji wnętrz stale rośnie.
Następny cel to 500 sklepów
Zgodnie z planem JYSK zamierza otworzyć w Polsce około 22 nowych sklepów w bieżącym roku finansowym kończącym się w sierpniu. Docelowo JYSK planuje otworzyć 500 sklepów na polskim rynku, w zależności od sytuacji rynkowej i dynamiki rozwoju e-commerce.
„Chcę podziękować wszystkim pracownikom, bo każde otwarcie nowego sklepu nie jest numerem 300, to wspólny wysiłek i zaangażowanie, które pozwala nam tworzyć bardziej dynamicznie dla naszych klientów. Dziękujemy za codzienną energię i profesjonalizm” – powiedział Piotr Badalak – powiedział podczas konferencji na spotkaniu z pracownikami na krótko przed otwarciem.
„Muzyk. Miłośnik kawy. Oddany badacz jedzenia. Webman. Namiętny guru internetu”.
More Stories
Wpływ siły wyższej na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce na przykładzie pandemii Covid-19: wnioski na przyszłość
W 2025 roku Polska zwiększy wydatki na obronność do rekordowego poziomu
„Zmiana zasad gry”: Lockheed przedstawia pierwszy polski F-35