W listopadzie analitycy z Bank of America wydali rzadką podwójną obniżkę dla akcji Hasbro, twierdząc, że zabawkowy gigant „niszczy długoterminową wartość” swoich akcji. Magia: Zgromadzenie Branding poprzez nadruk na kartach. W czwartek dyrektor generalny Chris Cox i prezes Wizards of the Coast Cynthia W. Williams zdecydowanie odrzuca te zarzuty. Kierownictwo spędziło prawie 45 minut podczas „bocznego czatu”, publicznie broniąc swojej strategii, jednocześnie ujawniając ważne szczegóły dotyczące przyszłości kolekcjonerskiej gry karcianej — i jej rodzeństwa, popularnej gry fabularnej. Lochy i Smoki.
Oferta, który został zarchiwizowany w Internecieze szczegółowym spojrzeniem na plik Czar baza graczy. Około 25 minut później gospodarz Arpiné Kocharyan, analityk z UBS, trafił w sedno.
„Było twierdzenie, że drukujesz za dużo kart” – zapytał Kocharian. – Jaka jest twoja jednozdaniowa odpowiedź na to pytanie? Williams zaczął od wyjaśnienia, że główne wydania nie są produkowane w ograniczonym zakresie. Zamiast tego firma stosuje model „druku na żądanie”, w którym Hasbro wprowadza więcej kart do kanału sprzedaży po ich pierwszym wydaniu, gdy detaliści zamawiają więcej. Podążaj za Williamsem:
Średnie wielkości sprzedaży popremierowej naszych premierowych kolekcji pozostały w 2022 roku na niezmienionym poziomie w porównaniu do 2021 roku. W sumie nic na to nie wskazuje Czar nadruk, wrażenie „Czar Musi obniżyć nakłady druku, aby utrzymać ceny” – to nieporozumienie naszej firmy i naszych klientów. Jeśli nasze ceny potencjalnego produktu gwałtownie wzrosną wkrótce po wprowadzeniu go na rynek, oznacza to po prostu, że nie zaspokajamy odpowiednio wymagań klientów i robimy miliony graczy niezadowolonych z powodu braku dostępu do karty, którą chcą grać.
Później Williams naciskał na inne twierdzenie, z których to ostatnie niedawno pochodziło od wokalnych członków zespołu Czar Internetowa społeczność – czyli niższe ceny na rynku wtórnym to dowód na to, że Hasbro co roku wypuszcza bardzo dużo zestawów kart. Williams odpowiedział:
Rozumiemy, że niektórzy gracze skupiają się na kolekcjonerskich aspektach handlowych naszego produktu i zawsze cieszymy się, gdy gracze cieszą się i doceniają nasze produkty przez lata po pierwszym wydaniu. Ale nie uczestniczymy w działalności rynku wtórnego Czar produktów i nie uzyskujemy żadnych przychodów z handlu ani sprzedaży. Co słyszymy od siebie [Wizard’s Play Network-affiliated local game] Sklepy, które handlują i sprzedają karty po początkowej sprzedaży, podobnie jak każdy rynek innych produktów kolekcjonerskich, niektóre pojedyncze produkty i karty stają się bardziej kolekcjonerskie niż inne, a wartości mogą zmieniać się w czasie z powodu wielu czynników zewnętrznych – wielu całkowicie niezwiązanych z ilość wydrukowanych kart. Nie mamy żadnych sygnałów, że tak jest [have] Wszelkie szeroko rozpowszechnione negatywne zmiany w zainteresowaniu handlem lub sprzedażą po zakupie Czar produkty.
Williams i Cox mówili również wprost o reakcji fanów na najnowsze wydawnictwo Magic: The Gathering Edycja z okazji 30-lecia. Ogłoszenie pudła o wartości prawie 1000 $ z czterema 15-kartowymi pakietami wzmacniającymi rozgniewało wielu długoletnich graczy, ponieważ zawierało przedruki niezwykle rzadkich kart, w tym legendarnego Czarnego Lotosu. Hasbro usłyszał te komentarze głośno i wyraźnie, powiedział Williams, i odpowiedział w naturze, wypuszczając mniej takich zestawów na rynek. podczas gdy, CzarWarhammera 40 000 talii kart – część jego dobrobytu wszechświaty poza nimi Inicjatywa — jest obecnie w trzecim druku, a firma Hasbro produkuje jak najwięcej takich kart, aby zaspokoić popyt konsumentów.
„Czar „To będzie nasza pierwsza marka warta miliard dolarów w tym roku” – powiedział Williams. „Rozwijamy tę markę przed branżą, przesuwając granice tego, gdzie możemy zabrać produkt. Najczęściej robimy to dobrze.” […] Czasami wycofujemy się i słuchamy opinii klientów”.
Williams powiedział dalej, że widzowie powinni spodziewać się sześciu zwiastunów w 2023 roku, podobnie jak w 2022 roku. Jednak te wydania będą równomiernie rozłożone przez cały rok.
„W drugiej połowie 2022 roku mieliśmy bardzo napięty harmonogram wydań, który był częściowo spowodowany problemami z łańcuchem dostaw” – powiedział Williams. „Ale w 2023 roku wrócimy do preferowanej przez nas częstotliwości wydawania, wynoszącej około dwóch miesięcy między zestawami podkładów, z mikrosinglami przeplatanymi pomiędzy nimi”.
Hardkorowi fani Czar Powinniśmy również spodziewać się więcej crossoverów z innymiCzar Własność intelektualna, taka jak Władca Pierścieni i Doktor Who. Kierownictwo powiedziało, że w przyszłości tego rodzaju współpraca stanie się podstawową metodą szkolenia nowych graczy.
Więc co to wszystko ma wspólnego z D&D? Williams powiedział, że wiele czynników wzrostu, które doprowadziły do sukcesu Czar Dotyczyć to będzie również D&D – zwłaszcza jeśli chodzi o zawartość cyfrową. CzarKierownictwo stwierdziło, że największym obszarem wzrostu jest przestrzeń cyfrowa. Tak zwani „mieszani gracze” – czyli gracze, którzy grają Czar Korzystanie z kart fizycznych i internetowych Magia: Arena zgromadzeń – Wydawaj 40% więcej niż inni Czar gracze. Dlatego celem jest otwarcie podobnych możliwości dla graczy do wydawania pieniędzy Nowo nabyty cyfrowy zestaw narzędzi D&D Beyond.
„Mistrz lochu.” […] Stanowią tylko około 20% widowni, ale stanowią największą część płacących graczy [today]powiedział Williams, który wcześniej pracował w firmie Microsoft jako dyrektor generalny i wiceprezes zespołu komercyjnego systemów gier. „W przypadku pozostałych graczy przy stole wierzymy, że przejście na technologię cyfrową pozwoli nam zaoferować więcej opcji zapewniających satysfakcjonujące wrażenia”.
Nie musisz ciężko pracować, aby czytać między wierszami w tym przypadku. Hasbro już teraz wprowadza klientów w nawyk pobierania treści cyfrowych za pośrednictwem D&D Beyond z bezpłatnymi rzeczami – na przykład Cyfrowy kalendarz adwentowy na ten sezon świąteczny. Gracze powinni spodziewać się większej liczby mikrotransakcji w D&D Beyond w całym 2023 roku.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Giełdy Nasdaq i S&P 500 prowadzą w dół w związku z rozczarowującymi wynikami Nvidii