28 kwietnia, 2024

Magyar24

Polska Najnowsze wiadomości, zdjęcia, filmy i raporty specjalne z. Polska Blogi, komentarze i wiadomości archiwalne na …

Gra wideo stworzona w całości przy użyciu sztucznej inteligencji nie powiodła się, ponieważ technologia „nie była w stanie zastąpić talentu”

Gra wideo stworzona w całości przy użyciu sztucznej inteligencji nie powiodła się, ponieważ technologia „nie była w stanie zastąpić talentu”

Keywords Studios, twórca rekwizytów do gier wideo, próbował stworzyć grę wykorzystującą wyłącznie sztuczną inteligencję, ale nie udało mu się, ponieważ technologia „nie była w stanie zastąpić talentu”.

Jak donosi Twórca gierpodał Qwards w swoich najnowszych wynikach finansowych raport Próbowano wykorzystać kontrowersyjną technologię do stworzenia gry 2D wykorzystującej wyłącznie sztuczną inteligencję Gen. Proces trwał sześć miesięcy i uwypuklił, „gdzie sztuczna inteligencja generacji ma potencjał, aby przyspieszyć proces tworzenia gier, a gdzie pozostaje w tyle”.

Keywords stwierdził, że narzędzie AI „zidentyfikowało ponad 400 narzędzi, oceniło i wykorzystało te o największym potencjale”, ale „ostatecznie w ramach projektu wykorzystało zasoby laboratoryjne z siedmiu różnych studiów zajmujących się tworzeniem gier, ponieważ narzędzia te nie były w stanie zastąpić talentu .”

Najlepsze rezultaty i wymaganą jakość mogą osiągnąć jedynie eksperci w swojej dziedzinie.

Upewniłem się więc, że tworzenie gier nie może istnieć bez prawdziwych ludzi, a sztuczna inteligencja może być wykorzystywana jedynie jako kolejne narzędzie w tym procesie. „Jedną z kluczowych lekcji było to, że chociaż sztuczna inteligencja generacji może uprościć lub przyspieszyć niektóre procesy, najlepsze wyniki i wymaganą jakość mogą osiągnąć jedynie eksperci w swojej dziedzinie, wykorzystując sztuczną inteligencję generacji jako nowe, potężne narzędzie w swoim procesie twórczym” – powiedział Curds . .

Gra nie zostanie udostępniona publicznie, ponieważ była to jedynie projekt badawczy, a firma Keywords nie podała żadnych dodatkowych informacji na temat rodzaju stworzonej przez nią gry 2D.

Deweloper jest jednym z największych studiów outsourcingowych na świecie i pracował nad kilkoma wysokiej jakości grami, takimi jak Baldur's Gate 3, The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, czy Alan Wake 2.

READ  TSMC zabezpiecza zamówienia 3 nm od AMD, Qualcomm i innych, mówi raport

Gry wideo mają szczególnie złożony związek ze sztuczną inteligencją. Embark Studios, twórca hitowej strzelanki The Finals, zostało skrytykowane za wykorzystanie podkładów głosowych AI przez niezliczoną liczbę aktorów, a nawet innych programistów, ale Embark powiedział IGN, że „tworzenie gier bez aktorów nie jest ostatecznym celem” i twierdził, że używane Połączenie nagranych narracji i dźwięku wygenerowanego za pomocą narzędzi AI do zamiany tekstu na mowę w grach.

Aktorzy głosowi w grach wideo opisywali wcześniej modyfikacje Skyrim jako generowane przez sztuczną inteligencję, a aktorka głosowa Assassin's Creed Syndicate, Victoria Atkin, opisała mody generowane przez sztuczną inteligencję jako „niewidzialnego wroga, z którym teraz walczymy” po odkryciu, że jej głos był używany przez oprogramowanie. Klonowanie. Paul Edding, aktor głosowy pułkownika Campbella w serii Metal Gear Solid, również potępił jego użycie.

Doug Cockle, aktor głosowy serialu Wiedźmin, wyraził ostrożność i frustrację w związku z rosnącą obecnością sztucznej inteligencji w branży gier wideo, opisując ją jako „nieuniknioną”, ale „niebezpieczną”. Jak na ironię, największym deweloperem, który do tej pory wykorzystał sztuczną inteligencję do aktorstwa głosowego, jest studio CD Projekt Red Wiedźmin, chociaż zrobiono to tylko w celu zastąpienia zmarłego aktora głosowego po uzyskaniu zgody rodziny.

Ryan Dinsdale jest niezależnym reporterem w IGN. Cały dzień będzie opowiadał o Wiedźminie.